اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهدوی‌کیا، اولین سفیر آسیا در فوتبال پایه


دبیر کل فدراسیون فوتبال از انتخاب کاپیتان اسبق تیم ملی به عنوان اولین سفیر آسیا در ورزش فوتبال پایه خبر داد.

خبرآنلاین: دبیر کل فدراسیون فوتبال از انتخاب کاپیتان اسبق تیم ملی به عنوان اولین سفیر آسیا در ورزش فوتبال پایه خبر داد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: بعد از نشستی که به همراه علی کفاشیان در کنگره AFC داشتیم، مهدی مهدوی کیا را به عنوان اولین سفیر آسیا در ورزش فوتبال پایه ، پیشنهاد کردیم. بر همین اساس در پی پیشنهادی که به مسئولین AFC از سوی فدراسیون ایران داده شد، ساعاتی قبل با موافقت این کنفدراسیون اعلام شد که مهدوی کیا به عنوان اولین سفیر آسیا در ورزش فوتبال پایه (AFC Grassroots Ambassador Of Asia) است و در نشستی که روز چهارشنبه هفته آینده 25 اردیبهشت ماه در مقر AFC با حضور رئیس و دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود، ابلاغ مهدی مهدوی کیا رسما به وی اهدا خواهد شد.

مهدی مهدوکیا سه شنبه به مالزی سفر خواهد کرد تا در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه در این مراسم حضور داشته باشد. وی روز پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه نیز به ایران باز می گردد.


ویدیو مرتبط :
استعدادیابی مهدوی کیا و دوستی مهر در رده پایه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر: مهدوی کیا؛ سفیر فوتبال پایه AFC


مهدی مهدوی کیا که به عنوان سفیر فوتبال پایه آسیا انتخاب شده است ، در کوالالامپور کار خود را آغاز کرد

سایت گل: مهدی مهدوی کیا که به عنوان سفیر فوتبال پایه آسیا انتخاب شده است، در کوالالامپور کار خود را آغاز کرد. با سرک کشیدن به یک مدرسه فوتبال و بازی بازی با بچه های پرشوری که البته خاطره خاصی از این ستاره بزرگ اسیایی ندارند ولی در همین یک جلسه به او علاقه مند شدند.

این بخشی از پروژه گرس روت ای اف سی است که به کار در رده پایه فوتبال مرتبط است.

تصاویر: مهدوی کیا؛ سفیر فوتبال پایه AFC

تصاویر: مهدوی کیا؛ سفیر فوتبال پایه AFC

تصاویر: مهدوی کیا؛ سفیر فوتبال پایه AFC

تصاویر: مهدوی کیا؛ سفیر فوتبال پایه AFC

تصاویر: مهدوی کیا؛ سفیر فوتبال پایه AFC