اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهتاب کرامتی: آینده ام چه می شود؟


بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هنرمندان به خصوص بازیگران که ویترین جامعه هنری هستند امنیت شغلی ندارند و همیشه نگران دوران کهولت سن و از کارافتادگی خود هستند و به همین دلیل همیشه آینده من را می ترساند.

خبرگزاری ایرنا: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هنرمندان به خصوص بازیگران که ویترین جامعه هنری هستند امنیت شغلی ندارند و همیشه نگران دوران کهولت سن و از کارافتادگی خود هستند و به همین دلیل همیشه آینده من را می ترساند.

ˈ مهتاب کرامتی ˈ روز سه شنبه در گفت وگویی افزود: یکی از مهمترین دغدغه های هنرمندان امنیت شغلی است زیرا زندگی هزینه بردار است و با کسی هم شوخی ندارد.

وی اظهار داشت: اسکان، درمان، بیمه و هزینه های روزمره زندگی از دیگر مشکلات هنرمندان است که همه این مسایل دست به دست هم داده و موجب دغدغه فکری می شود.

وی تاکید کرد: هنرمند اگر امنیت ذهنی نداشته باشد نمی تواند بر روی کار خود تمرکز پیدا کند و آنطور که باید به ارایه هنر بپردازد.

سفیر حسن نیت یونیسف (صندوق کودکان ملل متحد) گفت: عدم امنیت معیشتی باعث می شود که هنرمند نتواند آنطور که باید خلاقیت خود را نشان دهد زیرا کسی که نیازمند است مجبور است کار را به صورت فرمایشی یا سفارشی انجام دهد که همین امر باعث از بین رفتن خلاقیت می شود.

بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: اگر هنرمندان امنیت ذهنی که به واسطه امنیت شغلی ایجاد می شود نداشته باشند همیشه نگران این مهم هستند که در آینده چه خواهد شد که سربار کسی نباشند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون بسیاری از پیشکسوتان جامعه هنری که در گذشته از هنرمندان نامی و فعال کشور نیز بوده اند به دلیل مشکل مالی زندگی خود را به سختی می گذرانند در حالی که نباید اینطور باشد.

وی افزود: البته ناگفته نماند در راستای توجه به جامعه هنری نسیم های خوبی می وزد و تمامی هنرمندان به این مهم که شرایط روز به روز بهتر شود امیدوار هستند.


ویدیو مرتبط :
‎‫بازدید مهتاب کرامتی از کلاس آینده و مرکز مهندسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهتاب کرامتی: اگر آینده کشور برای‌مان مهم است در انتخابات شرکت کنیم



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی بازیگر سینمای ایران با اشتراک گذاشتن عکسی، درباره شرکت در انتخابات نظر داد.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,مهتاب کرامتی

 

به گزارش خبرآنلاین، او در این باره‌ نوشت: «اگر خودمون، فرزندان‌مون، سرنوشت‌مون و آینده کشورمون برامون اهمیت داره در انتخابات شرکت کنیم.»

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین