اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهاجم مس وسط بازی کجا رفت؟


مهاجم سوری مس در حرکتی عجیب ، به یکباره برای لحظاتی از زمین بیرون رفت.

اوایل نیمه اول بازی دو تیم استقلال و مس بود که جرج مورات ، بازیکن مس به یکباره از زمین بیرون رفت و به سمت رختکن دوید. حرکت او فریادهای بلند مرفاوی را به همراه داشت اما او چند دقیقه ای برای خودش رفته بود بیرون تا مس 10 نفره بازی کند. اتفاقی که باعث شده بود تا خیلی ها یاد حرکت جان دی نگودی ، بازیکن کامرونی تیم مشهدی بیفتند . بازیکنی که پشت نیمکت ذخیره  ها و در حین بازی کار خرابی کرده بود!

مورات که سابقه بازی در برشای ایتالیا را داشته و در اروپا متولد شده ، بهترین خرید فصل مس لقب گرفته . او اصالتا سوریه ای است اما سابقه بازی در برشای ایتالیا را دارد. این مهاجم خوش هیکل البته در بازی با استقلال خیلی خوش شانس نبود چون حنیف عمران زاده با آرنج ، سرش را شکاند و خون تمام صورتش را پوشاند.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
کابل-تمام-مس-ترکیبی-RG 59-فول-مس-بلدن-درجه-خلوصیت-مس-بالا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: استقلال در مقابل مس بازی سختی را پیش رو دارد



 

 

 

مظلومی: استقلال در مقابل مس بازی سختی را پیش رو دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کادر فنی تیم های مس کرمان و استقلال تهران شناخت خوبی از یگدیگر دارند و فکر می کنم بازی سختی را در خارج از خانه داشته باشیم اما برای پیروزی و کسب 3 امتیاز به میدان می رویم.

پرویز مظلومی گفت : خوشبختانه شرایط استقلال خوب است و بازیکنان مصدوم ما نیز روند بهبودی مطلوبی را در پیش گرفته اند .

وی ادامه داد: احترام ویژه ای را برای مسوولان، کادر فنی، بازیکنان و هواداران مس کرمان قائل هستم و خاطرات بسیار خوبی را همراه این تیم دارم. بدون شک حضور صمد مرفاوی بر روی نیکمت مس و شناختی که او از مجموعه استقلال تهران دارد، می تواند در زیبایی های بازی، اثر گذار باشد و امیدوارم رقابت خوبی همراه با نتیجه را در این دیدار شاهد باشیم.

مظلومی در مورد محل تمرین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مجموعه صنایع دفاع که در اختیار باشگاه قرار گرفته بسیار خوب است، استقلال به یک ورزشگاه اختصاصی نیاز داشت و اکنون با حضور در این مجموعه می توانیم هر کاری که لازم باشد را انجام دهیم و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت، ضمن این که باید از مسوولان مجموعه ورزشی آزادی تهران نیز تشکر کرد که در زمان حضور و تمرین ما در آن مجموعه، در حد توان خود کمک کردند.

وی افزود : خوشبختانه کمپ تیم فوتبال استقلال تا 9 ماه آینده افتتاح خواهد شد، این آروزیی است که همه استقلالی ها انتظار آن را داشتند، نیاز استقلال و پرسپولیس همین است و باید دولتمردان نیز در این حرکت بزرگ کمک کنند تا مردم خوشحال شوند.

مظلومی با اشاره به دیدار تیم فوتبال استقلال تهران و مس کرمان که روز جمعه برگزار می شود، گفت: من به واسطه دو فصل همکاری با باشگاه مس کرمان شناخت خوبی از این تیم دارم و در عین حال صمد مرفاوی نیز به خوبی تیم ما را می شناسد. او سال‌ها در استقلال بازی و مربیگری کرده و با شرایط این تیم آشناست. این مسائل باعث می شود، بازی روز جمعه استقلال و مس تماشایی و جذاب شود.

مظلومی ادامه داد: برای دیدار با مس بازیکن محروم نداریم اما میلاد میداودی و محسن یوسفی مصدوم هستند. به احتمال فراوان میلاد از امروز تمرینات خود را از سر می گیرد اما محسن یوسفی همراه تیم نخواهد بود.