اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهاجرپذیرترین استان کشور


مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور گفت:استان تهران با 35.141 ثبت تغییر کدپستی در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور در سال 92 مهاجرپذیرترین استان کشور بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور گفت:استان تهران با 35.141 ثبت تغییر کدپستی در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور در سال 92 مهاجرپذیرترین استان کشور بود.

علی اکبر محزون با اشاره به اینکه بر اساس «قانون الزام اختصاص شماره ملی و کدپستی برای کلیه اتباع ایرانی» (مصوب سال 1376 مجلس شورای اسلامی) و طبق تبصره 3 این قانون ، دارنده کارت ملی در صورت تغییر محل سکونت یا کار خود، بایستی مراتب را در اولین فرصت ممکن به سازمان ثبت احوال کشور اطلاع دهد گفت: یک میلیون و 440 هزار و 775 مورد تغییر نشانی در سال 92 به ثبت رسیده است.

او گفت: در دولت الکترونیک هرگونه خدمات فقط به آدرس متقاضی که در پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور به ثبت رسیده باشد ارائه می‌شود.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت گفت: استانهای تهران، البرز و اصفهان (به ترتیب با 35 هزار و 141 - 9 هزار و 851 - 5 هزار و 46 ثبت تغییر نشانی) بیشترین جابجایی ثبت شده به داخل استان و استانهای تهران، البرز و خوزستان ( به ترتیب با 15 هزار و 27 - 6 هزار و 799 و 5 هزار و 377 ثبت تغییر نشانی) بیشترین جابجایی ثبت شده به خارج از استان را دارا بوده‌اند.

محزون گفت: استانهای تهران، خراسان رضوی و خوزستان (به ترتیب با 297 هزار و 349 - 111 هزار و 685 و 93 هزار و 551 ثبت تغییر نشانی ) نیز دارای بیشترین جابجایی ثبت شده درون استان بوده‌اند.


ویدیو مرتبط :
ده ها طرح عمرانی و صنعتی در استان های مختلف کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه زمین‌لرزه در دو استان کشور



 

 

زمین لرزه

 

 

 

بستك و فارغان استان هرمزگان و اینچه‌برون استان گلستان امروز لرزیدند/ بزرگی این سه زمین‌لرزه،‌كمتر از 4 ریشتر گزارش شده است.

ایلنا: امروز سه زمین لزره استان‌های گلستان و هرمزگان را لرزانده است.

به گزارش شبكه‌های لرزه‌نگاری وابسته به مركز لرزه‌نگاری كشوری موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران، زمین‌لرزه‌ ای به بزرگی 3و 7 دهم ریشتر، ساعت 1 و 32 دقیقه و 33 ثانیه ناحیه اینچه‌برون واقع در استان گلستان را لرزاند.

همچنین دو زمین‌لرزه استان هرمزگان را نیز لرزانده است. این دو زمین‌لرزه یكی به بزرگی 3 و 4 دهم ریشتر بستك را در ساعت 28 دقیقه و 59 ثانیه بامداد لرزانده است و دیگری به بزرگی 3 و 8 دهم ریشتر فارغان را درساعت 5 و 38 دقیقه و دو ثانیه، به لرزه در‌آورده است.