اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«من ناصر حجازی هستم...» به روایت مدیری


مهران مدیری، بازیگر، کارگردان و خواننده مطرح و محبوب کشور با حضور در استودیوی آوای کوک رضا یزدانی، بخش پایانی «من ناصر حجازی هستم...» را با نام «پرواز عقاب» که مربوط به دوران بیماری و درگذشت بهترین دروازه‌بان قرن آسیا است، روایت کرد.

روزنامه شرق: مهران مدیری، بازیگر، کارگردان و خواننده مطرح و محبوب کشور با حضور در استودیوی آوای کوک رضا یزدانی، بخش پایانی «من ناصر حجازی هستم...» را با نام «پرواز عقاب» که مربوط به دوران بیماری و درگذشت بهترین دروازه‌بان قرن آسیا است، روایت کرد.

مهران مدیری که ساخت سریال‌هایی چون: ساعت خوش، مرد‌هزار چهره، قهوه تلخ، قلب یخی، در حاشیه و... را در کنار بازی در فیلم‌هایی از جمله: پل چوبی، همیشه پای یک زن در میان است و... در کارنامه‌اش دارد، روایت بخش پایانی «من ناصر حجازی هستم...» را به صورت افتخاری و بسیار زیبا انجام داد تا خاطره‌ای خوب برای دوستداران حجازی باقی بگذارد.

مدیری در آخرین روزهای زندگی اسطوره ملی ایران در مراسمی که به مناسبت تجلیل از خدمات ناصر حجازی برگزار شد، حاضر شده بود.

 امیر رفیعی، تهیه‌کننده «من ناصر حجازی هستم...» در گفت‌وگویی کوتاه پس از اتمام روایت مهران مدیری ضمن سپاس بسیار از حضور ایشان و همچنین دیگر راویان که به صورت افتخاری در فیلم حاضر شده بودند، درباره ادامه روند تولید و ساخت مستند گفت: با حضور مهران مدیری، روایت «من ناصر حجازی هستم...» نیز پایان یافت تا مستند دیگر مراحل فنی خود را پشت‌سر بگذارد.

تدوین فیلم در مراحل پایانی است که به موازات آن صداگذاری، اصلاح رنگ، ساخت موسیقی متن و... نیز پیش رفته است. به‌زودی اکران خصوصی فیلم با حضور چهره‌های مطرح عرصه‌های هنر، ورزش و... برگزار خواهد شد. روایت «من ناصر حجازی هستم...» که بدون حمایت ارگان‌های دولتی و خصوصی و با سرمایه شخصی ساخته شده است، در پنج فصل و به ترتیب حضور در فیلم با صدای بهرام رادان، شهاب حسینی، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، مهران مدیری و رویا تیموریان نهایی شده است که رضا یزدانی نیز تیتراژ پایانی آن را می‌خواند.


ویدیو مرتبط :
من ناصر حجازی هستم ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم "من ناصر حجازی هستم" توقیف شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با شکایت دستیار سابق ناصر حجازی در استقلال، مجوز اکران فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" لغو شد.

با شکایت امیر قلعه‌نویی مجوز اکران مستند "من ناصر حجازی هستم" از سوی یکی از مراجع قضایی لغو شد تا این مستند اجازه اکران نداشته باشد.

پیش از این سرمربی پیشین استقلال با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از سازندگان این مستند شکایت کرده بود.

فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" که روایتی است از زندگی مرحوم ناصر حجازی اسطوره فوتبال کشورمان، دیشب برای اولین بار در جشنواره فیلم مستند حقیقت به اکران عمومی گذاشته شد.

این در حالی بود که بخش جنجالی این فیلم که مربوط به دوران حضور امیر قلعه نویی دستیار سابق ناصر حجازی در کنار وی می باشد و به اتهامات قلعه نویی به ناصر حجازی می پردازد، در اولین شب اکران این فیلم به نمایش درآمد. پیش از این گفته می شد که این بخش از فیلم به علت شکایت امیر قلعه نویی از عوامل ساخت فیلم حذف خواهد شد، اما در عمل اینگونه نشد.

 

اخبار فرهنگی و هنری - ایلنا