اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

منچسترسیتی از فرگوسن عذرخواهی کرد


باشگاه منچسترسیتی به خاطر رفتار زننده مهاجم آرژانتینی‌اش از سرمربی همشهری‌های یونایتدی پوزش خواست.

خبرگزاری فارس : به نقل از دیلی‌میل، پس از آنکه روز گذشته مراسم جشن قهرمانی من‌سیتی در لیگ برتر در خیابان‌های شهر منچستر با به حرکت درآمدن اتوبوس ویژه حامل بازیکنان انجام شد، تیم تازه قهرمان شده لیگ برتر از طریق سایت خود از منچستریونایتد و مربی اش، سرآلکس فرگوسن، به خاطر توهین کارلوس توز پوزش خواست.

این اقدام در حالی انجام گرفت که مهاجم بحث انگیز و پرحاشیه "آبی‌های آسمانی" برای دقایقی درحین مراسم پلاکاردی در دست گرفت که روی آن واژه «ناکامی و نابودی فرگی» حک شده بود. با این اقدام او در عمل مربی پیشین خود را به خاطر از دست دادن بخت قهرمانی، به تمسخر گرفت. این رفتار زننده البته از دید مدیران من‌سیتی دور نماند و آنان را مجبور به واکنش به منظور پوزش از مربی 70 ساله و دارای افتخارات عدیده من یونایتد کرد.


ویدیو مرتبط :
برترین گلهای دانکن فرگوسن پسر جنجالی الکس فرگوسن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن و عذرخواهی بابت شکست



 

 

فرگوسن و عذرخواهی بابت شکست

 

در این دیدار که در پایان 90 دقیقه با تساوی 1-1 به پایان رسید، تیم میهمان با گل دقیقه 98 گلن مورای به پیروزی رسید.

سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست ناامید کننده تیمش مقابل کریستال پالاس در الدترافورد، از همه هواداران این باشگاه عذرخواهی کرد.

در این دیدار که در پایان 90 دقیقه با تساوی 1-1 به پایان رسید، تیم میهمان با گل دقیقه 98 گلن مورای به پیروزی رسید.

او در پایان دیدار در گفتگو با ام یو تی وی گفت:" از همه طرفداران عذرخواهی می کنم زیرا این نمایشی نبود که باید از منچستریونایتد می دیدیم.

نمی خواهم ارزش های کریستال پالاس را کم رنگ نشان بدهم. امیدوارم آنها موفق باشند و به فینال برسند زیرا آنها تلاش فوق العاده ای در این دیدار به خرج دادند.

همه بازیکنان آنها برای رسیدن به نیمه نهایی از جان مایه گذاشت و من تنها از شکست تیمم نااراحتم.

وقتی بازی به وقت های اضافه کشیده شد، فکر کردم ما به پیروزی خواهیم رسید اما این اتفاق رخ نداد. گل دوم از آنجایی که من بودم آفساید بود. ما چندان خوش شانس نبودیم که خط نگهدار آن صحنه را ببیند. اما در هر صورت نمی توان از بازی خوب کریستال پالاس گذشت. آنها به سختی جنگیدند و به نتیجه ای که شایستگی اش را داشتند، رسیدند."