اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

منشاء مسمومیت در مشکین شهر چیست؟


نماینده مردم مشگین شهر درباره دو احتمال برای منشاء مسمومیتهای مشکوک در این شهر سخن گفت.

تابناک: نماینده مردم مشگین شهر درباره دو احتمال برای منشاء مسمومیتهای مشکوک در این شهر سخن گفت.

ایران خبر نوشت: یونس اسدی با بیان اینکه مسمومیت اخیر در یک ورزشگاه ، رخ داده است گفت: احتمال اول  این است که نشت لوله کشی گازشهری در آن منطقه وجود داشته و بر اثر آن این مسمومیتها رخ داده باشد.

وی همچینین از احتمال مسمومیت با گاز کلر خبر داد و گفت: در اطراف ورزشگاه چندین منبع آب وجود دارد و این امکان هم وجود دارد که بر اثر نشت گاز پرکلرین این مسمومیتها رخ داده باشد.

اسدی بابیان اینکه، هنوز با قطیت نمی توان در این باره اظهار نظر کرد ، گفت:اکیپهایی  به منطقه اعزام شده و در حال بررسی این موضع است.

نماینده مردم مشکین شهر گفت : از میان 90 مورد مسمویت در مشکین شهر ، 40 نفر کارشان به بستری کشید و یک نفر نیز در سی سی یوست، اما در مجموع حال عمومی همه 90 نفر  رضایت بخش است.

گفتنی است به دنبال انتشار بوی مشمئز‌کننده و کاملاً زننده شبیه بوی آب ژاول (وایتکس) در هوای تعدادی از روستا‌های بخش مشگین‌غربی همچون حیق، احمد‌آباد و ... ده‌ها تن دچار مسمومیت شده و روانه بیمارستان شدند.


ویدیو مرتبط :
قینرجه مشکین شهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام دلیل مسمومیت مردم در مشگین شهر


استاندار اردبیل گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسان عامل مسمومیت مردم در دو روستای شهرستان مشگین شهر بوی انتشار یافته در محل امحای سموم تاریخ گذشته، تخمین زده شده است.

خبرگزاری ایسنا: استاندار اردبیل گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسان عامل مسمومیت مردم در دو روستای شهرستان مشگین شهر بوی انتشار یافته در محل امحای سموم تاریخ گذشته، تخمین زده شده است.

مجید خدابخش استاندار اردبیل در جریان عیادت از مصدومان انتشار گاز نامعلوم در بیمارستان حضرت ولعیصر(عج) مشگین شهر، افزود: آثاری از این سموم در اطراف سالن ورزشی روستا بدست آمده اما تحقیقات بیشتر هم چنان ادامه دارد.

وی هم چنین دردیدار با اهالی روستای هیق با بیان این که مردم به شایعات توجه نکنند، به روستاییان اطمینان داد هیچ گونه خطری اهالی را تهدید نمی‌کند.

خدابخش هم چنین از اقدام نیروهای امدادی از جمله فوریت‌های پزشکی، هلال احمر، کارکنان مدیریت شبکه بهداشت و درمان، آتش نشانی، محیط زیست، نیروی انتظامی، ستاد مدیریت بحران و فرمانداری شهرستان مشگین شهر در حضور به موقع در محل و درمان آسیب دیدگان قدردانی کرد.

استاندار در جریان سفر به مشگین شهر با حجت‌الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر نیز دیدار کرد.

سه شنبه گذشته 90 نفراز اهالی دو روستای هیق و احمدآباد شهرستان مشگین شهربه محض استشمام و استنشاق نوعی گاز بد بو دچار ناراحتی‌هایی مانند سوزش سینه و چشم و حالت تهوع شدند که 25 نفر این افراد از جوانان در حال انجام بازی در یک زمین فوتبال بودند.