اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

منتظر بازگشت بهرام بیضایی به ایران هستیم


حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی درباره سرنوشت ساخت فیلمنامه «مقصد» که بهرام بیضایی قصد ساخت آن را دارد و فعالیت مجدد ناصر تقوایی و اکران دو فیلم توقیفی «گزارش یک جشن» و «پاداش» توضیح داد.

خبرگزاری مهر: حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی درباره سرنوشت ساخت فیلمنامه «مقصد» که بهرام بیضایی قصد ساخت آن را دارد و فعالیت مجدد ناصر تقوایی و اکران دو فیلم توقیفی «گزارش یک جشن» و «پاداش» توضیح داد.

حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی که برای اهدای خون به مردم غزه به سازمان انتقال خون آمده است در حاشیه این مراسم درباره ساخت فیلمنامه «مقصد» به کارگردانی بهرام بیضایی گفت: سازمان سینمایی آمادگی هر گونه همکاری با فیلمسازان پیشکسوت و کارگردانان صاحب نام سینمای ایران را دارد و بهرام بیضایی نیز از جمله این کارگردان ها است.

وی در ادامه افزود: با ارایه موافقت اصولی با بهرام بیضایی برای ساخت فیلمنامه «مقصد» همچنان منتظر حضور این کارگردان در ایران هستیم تا ساخت این فیلم سینمایی آغاز شود.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به ایجاد شرایطی برای فیملسازی ناصر تقوایی گفت: با ناصر تقوایی چندین بار جلسه گذاشتیم و صحبت کردیم و برای ساخت فیلم توسط این فیلمساز نیز موافقت شده و قرار است تقوایی طرح و یا فیلمنامه ای را برای ساخت ارایه کند اما هنوز هیچ طرح و فیلمنامه ای از سوی این فیلمساز ارایه نشده است.

ایوبی در پاسخ به این که با توجه به خرید فیلم «گزارش یک جشن» ساخته ابراهیم حاتمی کیا توسط سازمان سینمایی چرا این فیلم به اکران عمومی در نمی آید؟ بیان کرد: درباره فیلم سینمایی «گزارش یک جشن» هنوز هیچ بحث و صحبتی با ابراهیم حاتمی کیا نشده است و تصمیمی در این باره اتخاذ نکرده ایم، از همین رو باید زمینه های بحث و گفتگو را با این فیلمساز فراهم کنیم و پس از آن درباره اکران «گزارش یک جشن» تصمیم نهایی بگیریم.

وی در پایان عنوان کرد: برای اکران فیلم «پاداش» به کارگردانی کمال تبریزی هم مشکلی نداریم.


ویدیو مرتبط :
شاید وقتی دیگر - بهرام بیضایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت بهرام رادان به ایران + تصاویر



بهرام رادان,بازگشت بهرام رادان به ایران

 بازگشت بهرام رادان به ایران + تصاویر

تصاویری از بازگشت بهرام رادان به ایران و حضورش در فرودگاه امام را می‌بینید.

 بهرام رادان بعد از 16 ماه اقامت در کانادا به ایران بازگشت. او قرار است در فیلم تازه علی‌ عطشانی با عنوان «نقش نگار» ایفای نقش کند.

 

بهرام رادان,بازگشت بهرام رادان به ایران

 

بهرام رادان,بازگشت بهرام رادان به ایران

 

منبع:inn.ir