اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

منتظری: احتمال دارد تا پایان فصل بمانم


مدافع تیم فوتبال استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

اوج نیوز: مدافع تیم فوتبال استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

  پژمان منتظری دقایقی پیش با حضور در دفتر علی فتح الله زاده رسما قراردادش را به مدت نیم فصل تمدید کرد. او پس از دیدار با فتح الله زاده گفت: من به مدت نیم فصل قراردادم را تمدید کردم و احتمال دارد تا پایان فصل هم بمانم. باید ببینیم شرایط  چگونه پیش می رود.

وی افزود: خوشحالم که خسرو حیدری در استقلال ماندنی شد و امیدوارم آندرانیک تیموریان هم به استقلال بپیوندد. تمام هدفمان این است که در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج را بگیریم و ستاره سوم را کسب کنیم.


ویدیو مرتبط :
احتمال کاهش دوباره تورم تا پایان سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو:می خواهم تا پایان فصل در رئال مادرید بمانم



 

 

 

مورینیو:می خواهم تا پایان فصل در رئال مادرید بمانم

 

مورینیو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا اعلام کرد تا پایان فصل در رئال مادرید خواهد ماند، با این حال،او هشدار داد اگر همه طرف ها راضی نباشند، او سمت مربیگری این تیم را ترک خواهد کرد.

این سرمربی پرتغالی دراظهاراتی که مطبوعات اسپانیا ان را جمعه منتشرکردند، گفت:" می خواهم تا پایان فصل در باشگاه رئال مادرید بمانم ".

مورینیو خاطرنشان کرد: "می توانید به عنوان مربی، قراردادی ده ساله درفوتبال داشته باشید و این مهم نیست.اگر همه راضی باشند سرمربی به کارخود ادامه می دهد اما اگر این رضایت وجود نداشته باشد،سرمربی عوض می شود".

گمانه زنی ها درخصوص آینده مورینیو چهل وهفت ساله با گزارش ها درباره اختلاف وی با خورخه والدانو از مدیران ارشد باشگاه رئال مادرید تشدید شده است.

والدانو درپی تساوی یک بر یک تیم فوتبال رئال مادرید مقابل تیم آخر جدولی آلمریا روزیکشنبه، گفت کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید که بیشتر فصل را بر روی نیکمت ذخیره ها گذرانده است، ازبی عدالتی بزرگی رنج می برد.

باشگاه رئال مادرید اسپانیا به دنبال خرید مهاجمی جدید به جای گونزالو ایگواین مهاجم آرژانتینی این باشگاه است که ممکن است تا پایان فصل به علت آسیب دیدگی از میادین فوتبال به دور باشد.

با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که والدانو خواستار آن است که بنزما از ابتدا در ترکیب تیم فوتبال رئال مادرید درکنار کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی این تیم قرار بگیرد.

بنزما پس ازپیوستن ازباشگاه لیون به رئال مادرید در تابستان سال دو هزار و نه میلادی، دوران چندان خوبی در این باشگاه نداشته است و نداشتن آمادگی بدنی موجب شد این بازیکن جایگاه خود را درتیم ملی فوتبال فرانسه در مرحله نهایی جام جهانی فوتبال که در آفریقای جنوبی برگزار شد، از دست بدهد.