اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

منتجب‌نیا : بحث برجام نیست، می‌خواهند دولت روحانی نباشد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , منتخب  نیا

قائم مقام حزب اعتمادملی با اشاره به حمله‌های اخیر مخالفان دولت برای زیر سؤال بردن دستاوردهای دولت به ویژه در بحث برجام گفت: بحث برجام نیست، آنها می‌خواهند دولت روحانی نباشد.

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به شدت گرفتن فعالیت‌های مخالفان دولت به بهانه ناکارآمد جلوه دادن برجام و زیر سؤال بردن تلاش‌های دولت برای توافق هسته‌ای، اظهار داشت: واقعیت این است که اصل قضیه و تحرکات افراطیون بحث برجام یا دیگر موفقیت‌های دولت تدبیر و امید نیست، بلکه اصل قضیه و هدف نهایی آنها بر سر کار نبودن آقای روحانی و دولت ایشان در دوره دوم ریاست جمهوری است؛ آنها نمی‌توانند دولت روحانی و مقبولیت او در میان مردم را تحمل کنند.

افراطیون نمی‌توانند دستاوردهای دولت را ببینند

او با بیان این که متأسفانه برخی مخالفان دولت و افراطیون این مملکت نمی‌توانند دستاوردها و موفقیت‌های دولت تدبیر و امید را ببینند، گفت: مخالفان دولت برای رسیدن به هدف خود در انتخابات سال ۹۶ و کنار زدن دولت آقای روحانی، به هر کاری دست می زنند و می بینیم هر گامی که دولت بردارد حتی اگر خوب بودن آن اقدامات و رضایت مندی مردم از آن اقدامات واضح و آشکار باشد، آن را زیر سؤال می برند و تلاش می کنند دستاوردهای دولت را زشت جلوه دهند.

هدف تندروها، یک‌دوره‌ای کردن دولت روحانی است

قائم مقام حزب اعتمادملی خاطرنشان کرد: در قضیه حل معضل انرژی هسته‌ای که سالیان سال به صورت مشکل لاینحل در آمده بود، دیدیم که آقای دکتر روحانی، دکتر ظریف و سایر مذاکره کنندگان توانستند با جلب حمایت بزرگان نظام و با به‌کارگیری تدبیر و هوشیاری، آن مشکل بزرگ را حل کنند، اما برخی افراطیون که نمی‌خواهند آقای دکتر روحانی و دولت او به عنوان یک دولت کامیاب و موفق در میان مردم جلوه کند، شروع به تخریب غیرمنصفانه برجام کرده، شاید به هدف خود که همان نبودن آقای روحانی به عنوان رئیس‌جمهور دوره بعد باشد برسند و البته برای رسیدن به این هدف حتی حاضرند به بهانه انتقاد از برجام، دستاوردهای نظام در مواجهه با طرف‌های غربی را خدشه‌دار کنند.

قائم مقام حزب اعتمادملی با بیان اینکه جمع کمی در کشور هستند که نمی‌توانند پیشرفت‌های کشور و رضایت مردم را ببینند، گفت: این عده همیشه دوست دارند مملکت در جنگ و آشوب و در اضطراب باشد.

او با بیان این که برای به ثمر رسیدن بحث توافق هسته‌ای و برجام، باید شکرگزار پروردگار و قدردان مسئولانی باشیم که خطرات بزرگی را از کشورمان دور کردند، گفت:‌ برخی از مخالفان دولت که نگاه غیرمنصفانه‌ای به مسائل دارند، احساس می‌کنند دولت آقای روحانی که در سیاست خارجی موفق بوده، اگر در مباحث داخلی نیز به صورت اساسی وارد شود، می‌تواند مسائل اقتصادی و حتی سیاسی و فرهنگی را درست کند و با ایجاد رضایتمندی عمومی از اقدامات دولت، این دولت ادامه‌دار خواهد بود و چون نمی‌خواهند و نمی‌توانند توفیق‌های دولت تدبیر و امید را برتابند، به عناوین مختلف سعی در زیر سؤال بردن خدمات ارزشمند دولت دارند تا از این راه به اهداف خود برسند.

از هم اکنون در پی ناکام جلوه دادن دولت برای بهره‌برداری در سال ۹۶ هستند

منتجب‌نیا با بیان این که قصاص قبل از جنایت کار عقلانی نیست و حتی زشت و غیرمنصفانه است، گفت: مشاهده می‌کنیم که به محض اعلام برنامه‌های دولت برای آینده کشور و برای مثال اصلاح اوضاع داخلی از جمله در زمینه اقتصادی افراطیونی که با روی کار  آمدن دولت روحانی دستشان از بسیاری منابع و منافع قبلی شان کوتاه شده، شروع به حمله به دولت کرده و این برنامه دولت برای بهبود اوضاع اقتصادی را زیر سؤال می‌برند و هدفشان این است که دولت نتوانند مانند بحث توافق هسته‌ای و اصلاح اوضاع سیاست خارجی که با موفقیت آن را پشت سر گذاشت، حداقل در مسائل داخلی توفیق خاصی حاصل کرده و به منویاتشان برسند.

او با بیان این که افراطیون داخلی، پروژه تخریب دولت روحانی برای ناکام شدن در انتخابات ۹۶ را از هم اکنون کلید زده‌اند، گفت: آقایان از هم اکنون در پی ناکام جلوه دادن دولت برای بهره برداری در سال ۹۶ هستند و در برخی جلساتشان هم گفتند ما باید به هر ترتیبی که شده تلاش کنیم آقای دکتر روحانی رئیس جمهور یک دوره‌ای باشد و فرد دیگری را جایگزین او کنیم؛ این افراطیون، چه بسا حاضر باشند از هر افرادی؛ حتی آنها که سابقه مدیریتی ندارند، استفاده کنند تا دولت روحانی زمین بخورد.

مردم توجهی به بازی‌های شیطنت‌آمیز برخی مخالفان غیرمنصف دولت ندارند

این فعال سیاسی گفت: تحرکات افراطیون و سیاهنمایی علیه خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید، اگرچه زمینه سازی برای انتخابات سال ۹۶ است، اما خوشحالیم که مردم آگاه هستند و در انتخابات ۹۴ این واقعیت را نشان دادند؛ مردم در انتخابات ۹۴ علیرغم همه زمینه‌سازی‌های پیش از انتخابات و نامهربانی‌هایی که در انتخابات اخیر صورت گرفت، به صورت فعال به صحنه انتخابات آمدند و وارد شدند و حرف آخر را زدند؛ ما از مردم مطمئن هستیم و می‌دانیم که هوشیار هستند و از این رو توجهی به این توطئه ها و بازی‌های شیطنت‌آمیز برخی مخالفان غیرمنصف دولت ندارند.

او با بیان این که اگر برخی مخالفان افراطی دولت، در داخل کشور سنگ‌اندازی نکنند، سیاست خارجی ما سامان پیدا کرده است، گفت:‌ متأسفانه عده‌ای در داخل کشور با هدف از بین بردن توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی و برجام یا حداقل بی‌اثر کردن آن در حال فعالیت هستند که امیدواریم با تذکر مسئولان نظام دست از اقدامات خود بردارند.

منتجب‌‌نیا در پایان گفت:‌ در مقابل سنگ‌اندازی‌های داخلی، ملت باید آگاه باشند که خوشبختانه هستند و در مواقع لازم نیز اقدام خودشان را با شرکت در انتخابات و رأی خود نشان می‌دهند، کما این که در انتخابات اخیر شاهد آن بودیم.


 اخبار سیاسی -  ایلنا  


ویدیو مرتبط :
بررسی عملکرد حسن روحانی و دولت اصلاحات در بحث انرژی هسته ای از زبان احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منتجب‌ نیا: می‌خواهند دولت روحانی نباشد


قائم مقام حزب اعتمادملی با اشاره به هجمه‌های اخیر مخالفان دولت برای زیر سوال بردن دستاوردهای دولت به ویژه در بحث برجام گفت: بحث برجام نیست، آنها می‌خواهند دولت روحانی نباشد.

روزنامه آرمان: قائم مقام حزب اعتمادملی با اشاره به هجمه‌های اخیر مخالفان دولت برای زیر سوال بردن دستاوردهای دولت به ویژه در بحث برجام گفت: بحث برجام نیست، آنها می‌خواهند دولت روحانی نباشد.

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا با اشاره به‌شدت گرفتن فعالیت‌های مخالفان دولت به بهانه ناكارآمد جلوه دادن برجام و زیر سوال بردن تلاش‌های دولت برای توافق هسته‌ای، اظهار داشت: واقعیت این است كه اصل قضیه و تحركات تندروها بحث برجام یا دیگر موفقیت‌های دولت تدبیر و امید نیست، بلكه اصل قضیه و هدف نهایی آنها بر سر كار نبودن آقای روحانی و دولت ایشان در دوره دوم ریاست‌جمهوری است؛ آنها نمی‌توانند دولت روحانی و مقبولیت او در میان مردم را تحمل كنند.

او با بیان اینكه متاسفانه برخی مخالفان دولت و افراطیون این مملكت نمی‌توانند دستاوردها و موفقیت‌های دولت تدبیر و امید را ببینند، گفت: مخالفان دولت برای رسیدن به هدف خود در انتخابات سال ۹۶ و كنار زدن دولت آقای روحانی، به هر كاری دست می‌زنند و می‌بینیم هر گامی كه دولت بردارد حتی اگر خوب بودن آن اقدامات و رضایت مندی مردم از آن اقدامات واضح و آشكار باشد، آن را زیر سوال می‌برند.