اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

منافقین در جلسه استماع سنا درباره ایران


اعضای گروهک تروریستی منافقین برای جلب توجه با پوشیدن لباس زرد رنگ در جلسه استماع سنای آمریکا درباره مذاکرات هسته‌ای ایران حضور یافتند.

خبرگزاری تسنیم: شماری از اعضای گروهک تروریستی منافقین برای جلب توجه با پوشیدن لباس زرد رنگ در جلسه استماع سنای آمریکا درباره مذاکرات هسته‌ای ایران حضور یافتند.

ناتورهای کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در جلسه‌ای با حضور آنتونی بلینکن، قائم مقام وزارت خارجه و دیوید کوهن، معاون وزارت خزانه داری آمریکا، به بررسی فرآیند مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 و نیز نقش کنگره در این گفتگوها پرداختند.


ویدیو مرتبط :
دانلود کار تحقیقی وکالت با موضوع : استماع یا عدم استماع اشتباه در تنظیم قرارداد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه کاخ سفید با مقامات سنا برای تعویق تحریم‌های ضد ایران



 تعویق تحریم‌های ضد ایران

جلسه کاخ سفید با مقامات سنا برای تعویق تحریم‌های ضد ایران

کاخ سفید برای متقاعد کردن قانونگذاران به تعویق بسته جدید تحریم‌های ضد ایرانی، امروز پنجشنبه جلسه‌ای با حضور مقامات سنا برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رویترز خبر داد کاخ سفید، امروز پنجشنبه میزبان معاونان رهبران سران کمیته‌های مجلس سنا خواهد بود تا قانونگذاران را متقاعد کند تصویب تحریم‌های سخت علیه ایران را به تعویق بیندازند.

انتظار می‌رفت بسته جدید تشدید تحریم‌ها علیه ایران ماه گذشته به رأی گذاشته شود، اما دولت اوباما درخواست کرد تصویب آن به بعد از مذاکرات ایران و گروه 1+5 موکول شود.

یکی از مقامات ارشد سنا به رویترز خبر داده دولت اوباما این بار هم با تشکیل این جلسه در پی به تعویق انداختن تصویب این تحریم‌هاست و این در حالی است که جمهوری‌خواهان در برابر تعویق دوباره آن مقاومت خواهند کرد؛ این مقام ارشد، اما، گفت که تصمیم‌گیری در این باره به سناتور «تیم جانسون» که دموکرات است و هری رید، رهبر حزب اکثریت سنا که او هم دموکرات است بستگی دارد.

کاخ سفید تأیید کرده که روز پنجشنبه جلسه‌ای برگزار خواهد شد اما سخنگوی این نهاد امریکایی درباره اینکه آیا موضوع این جلسه تعویق تحریم‌های ایران خواهد بود یا خیر، نظری نداده است.

خانم کایتلین هایدن، یکی از سخنگویان کاخ سفید گفت: کنگره تا کنون از جمله شریکان تلاشهای ما بوده است. ما به مشورت‌های نزدیکمان مانند گذشته ادامه خواهیم داد.»

وی افزود: «جلسه امروز بخشی از مشورت‌های همیشگی ماست که بعد از گفت‌وگوهای 1+5 با ایران انجام می‌شود.

پیشتر گزارش شده بود وندی شرمن که در مذاکرات این بار ژنو حضور داشت با اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در جلسه‌ای محرمانه دیدار کرده است

/فارس