اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مناظره محمدهاشمی رفسنجانی با صفارهرندی در مشهد



فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشكده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: مناظره محمد هاشمی رفسنجانی با محمدحسین صفارهرندی امروز در مشهد برگزار می‌شود.

 

مهدی حسینی اظهار داشت: مناظره محمد هاشمی رفسنجانی با محمدحسین صفارهرندی عصر امروز با عنوان «انقلاب اسلامی تهدیدات و فرصت‌ها» در مشهد برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشكده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزود: این مناظره به همت بسیج دانشجویی دانشكده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ساعت 14 امروز در آمفی‌تئاتر این دانشكده برگزار می‌شود.../فارس


ویدیو مرتبط :
مناظره هاشمی رفسنجانی و یوسف القرضاوی - 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امام جمعه مشهد: رفسنجانی جزو سران فتنه نیست



 

 

امام جمعه مشهد: رفسنجانی جزو سران فتنه نیست

 

 

امام جمعه مشهد گفت: توجه به مسائل حوزه های علمیه از نزدیك، برای مقام معظم رهبری موضوعیت داشته اما غیر از اینها باید گفت، سفر رهبر معظم انقلاب به قم در راستای مدیریت جریان فتنه سال ۸۸ بود و تداوم مدیریت، این سفر را اقتضا می كرد.

 

به گزارش ایسنا، سیداحمد علم الهدی در جلسه تحلیل و بررسی دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به قم در مشهد افزود: رهبر معظم انقلاب، فتنه را از قبل مدیریت كردند و تنها قدرتی كه فتنه را مهار كرد، مدیریت رهبری بود. انتخابات در خرداد ۸۸ بود و زمزمه و جریان رئیس جمهوری از اول فروردین ۸۸ در بین مردم شروع شد، اما رهبر معظم انقلاب از آبان ۸۷ فتنه را پیش بینی كردند. هنوز هم آقا فتنه را مدیریت می كنند و ادامه دارد به طوری كه هم اكنون هم این مدیریت تمام نشده است.

عضو مجلس خبرگان در خصوص نقش و جایگاه هاشمی رفسنجانی گفت: آنچه امروز با آن مواجه هستیم، سران فتنه هستند و مسلم است كه رفسنجانی جزو آنها نیست و در مجموعه فتنه نیست و اگر كسی تحلیل كند این تحلیل درست نیست.

وی تصریح كرد: وقتی تهاجم علیه رهبری شروع شد، مجلس خبرگان باید وارد عمل می شد. بی تردید این اقدام باید از حوزه ریاست شروع می شد و وقتی حوزه ریاست وظیفه اش را انجام نداد، خود اعضای مجلس خبرگان تشكلی را درست كردند و از رهبری دفاع كردند. این حداقل گلایه ما از رفسنجانی است و تا وقتی این مسئله جبران نشود، گلایه ما ثابت است. این اصل قضیه است؛ بخش دیگرش اینكه ما حق نداریم ایشان را تخریب كنیم.

علم الهدی در پاسخ به سوال دیگری كه چرا سران فتنه را محاكمه نمی كنند، گفت: اینكه چرا سران فتنه را محاكمه نمی كنند، به قوه قضائیه مربوط است و كاری نداریم، اما اگر سران فتنه محكوم شوند نهایت به زندان می افتند در حالی كه زندان نفرت اجتماعی و ورشكستگی اجتماعی از هر چیزی بدتر است و شگردشان این است كه سران فتنه سه نفر نیستند و می خواهند «خاتمی» را از دو نفر دیگر جدا كنند و لابی هایی كرده اند و می كنند، زیرا خاتمی تنها كسی است كه می تواند جریان های سیاسی لائیك اصلاحات را بازسازی كند.

وی تاكید كرد: بی تردید اگر این آقا (خاتمی) بیاید، با ورودش حتی قبل از انتخابات مجلس، دوباره جریاناتی را به راه خواهد انداخت كه باید نگذاریم چنین شود. نباید كاری كنیم كه یكی از اینها دوباره به میدان بیاید، اینها در مقام لابی كردن هستند و اگر بیایند، اصلاحات را بازسازی می كنند و دوباره بساط فتنه پهن می شود.../ایسنا