اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مناظره‌ های انتخاباتی امسال هم زنده است؟


رییس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اگر مناظره‌ای در زمان برگزاری انتخابات بین کاندیدا‌ها برگزار شود، حتما زنده خواهد بود و غیر زنده نیست.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اگر مناظره‌ای در زمان برگزاری انتخابات بین کاندیدا‌ها برگزار شود، حتما زنده خواهد بود و غیر زنده نیست.

 سید عزت‌الله ضرغامی همچنین خاطرنشان کرد: ان‌شاالله بعد از اینکه شورای نگهبان نظر نهایی خود را در ارتباط با تایید کاندیدا‌ها اعلام کرد، صدا و سیما برنامه دقیق‌تر مناظرات انتخاباتی و دیگر برنامه‌هایش درباره انتخابات را اعلام خواهد کرد.


وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه در حال حاضر بسته‌های خبری از سوی صدا و سیما پخش می‌شود و برخی طرفداران کاندیدا‌ها معتقدند صدا و سیما در این ارتباط به صورت عادلانه این اقدام را انجام نمی‌دهد و برخی از کاندیدا‌ها را تخریب می‌کند؟ گفت‌: سیاست رسانه ملی به هیچ وجه تخریب کسی نیست و در برنامه‌هایی که تاکنون داشته‌ایم سعی کرده‌ایم که این موضوع را رعایت کنیم و تخریب هیچ کاندیدا‌یی را دنبال نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: بمانند دو سه سال قبل برای پرشور شدن انتخابات پیشرو، از مجموع افراد شاخصی که ثبت‌نام کرده‌اند برنامه‌های مختصری را پخش کرده‌ایم؛ چرا که تا پیش از آغاز تبلیغات منع قانونی وجود ندارد و در این بسته‌های خبری سعی کردیم که نقطه نظرات و دیدگاه‌های آنها را اعلام کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: بعد از اعلام نام رسمی کاندیدا‌ها و تایید آنها از سوی شورای نگهبان، صدا وسیما برنامه‌های خوبی درباره‌ی هر کدام از کاندیدا‌ها خواهد داشت. در این رابطه با حضور نمایندگان آنها براساس شماره در ارتباط نحوه پخش آن قرعه‌کشی می‌شود و جدول زمان‌بندی برنامه‌های نامزد‌ها برای پخش در صدا و سیما مشخص می‌شود.

رییس سازمان صدا و سیما در پاسخ به این پرسش که صدا و سیما چه برنامه‌ای دارد تا حوادثی که در مناظره‌های انتخاباتی سال 88 رخ داد بار دیگر تکرار نشود؟ گفت:‌ آیین نامه مربوط به چگونگی برگزاری مناظرات و برنامه تبلیغاتی رسانه ملی در ارتباط با انتخابات آماده شده است و در کمیته تبلیغات مستقر وزارت کشور به تصویب می‌رسد و بر اساس آن عمل خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
انتقاد تند به شیوه انیمیشن (مناظره غیر زنده انتخاباتی در دیرین دیرین)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد مستندات مناظره‌های انتخاباتی را تاکنون ارائه نکرده است



بازخوانی سخنرانی پورمحمدی در۵آبان۸۹: احمدی نژاد مستندات مناظره‌های انتخاباتی را تاکنون ارائه نکرده است

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روزنامه مردمسالاری:  رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: رئیس جمهور و سایر افراد که نسبت‌هایی را به دیگران می‌دهند همواره باید مستنداتی همراه داشته باشند و به مراجع مسئول داده شود که اگر تخلف و جرمی ارتکاب شده مورد تعقیب قرار گیرد.ما باید به این سمت حرکت کنیم که اگر سخنی را بر زبان می‌آوریم مستند باشد و زمانیکه مستند صحبت می‌کنیم باید آن اسناد را ارائه دهیم تا به مساله رسیدگی شود.

این بخشی از سخنانی بود که مصطفی پورمحمدی وزیر کشور سابق احمدی‌نژاد و رئیس کل بازرسی کل کشور در 5 آبان سال گذشته عنوان کرد .

پورمحمدی که در مراسم نقد و بررسی عملکرد قوه قضائیه که توسط کانون دانشجویان مسلمان دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شد در پاسخ به پرسش دانشجویی مبنی بر اینکه در جریان مناظرات انتخابی سال گذشته از سوی احمدی نژاد اتهاماتی علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شد،آیا تاکنون رئیس جمهور مدارک مستدلی در این مورد به دستگاه قضائی ارائه کرده است؟ و آیا در صورت ارائه قوه قضائیه آن را رسیدگی کرده است؟ گفت: تا جایی که اطلاع دارم، ندیده ام مدرک و گزارش مستندی در مورد آن پرونده و موارد دیگری که در آن گفت وگوها مطرح شده ارائه شده باشد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: رئیس‌جمهور و سایر افراد که نسبت‌هایی را به دیگران می‌دهند همواره باید با مستنداتی همراه داشته باشند و به مراجع مسوول داده شود که اگر تخلف و جرمی ارتکاب شده مورد تعقیب قرار گیرد. وی تاکید کرد: ما باید به این سمت حرکت کنیم که اگر سخنی را بر زبان می‌آوریم مستند باشد و زمانیکه مستند صحبت می‌کنیم باید آن اسناد را ارائه دهیم تا به مسئله رسیدگی شود. رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطر نشان کرد: اگر فردی مدارک و مستندی را در مورد هر فرد دیگری به ما ارائه دهد قطعا در سازمان بازرسی آن را تعقیب خواهیم کرد.

این سوال را این روزها هم می‌توان پرسید که در جریان مناظرات انتخابی سال گذشته از سوی احمدی‌نژاد اتهاماتی علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شد،آیا تاکنون رئیس جمهور مدارک مستدلی در این مورد به دستگاه قضائی ارائه کرده است؟!/مردم سالاری