اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ممنوع التصویر شدن بازیگر مشهور لو رفت!


این سوال همچنان باقی است که چگونه یک نفر در این کشور می تواند در یک فیلم سینمایی کامل ایفای نقش کند ولی حق حضور چند ثانیه ای در تیزر همان فیلم را در همان مملکت ندارد؟!

این خبر را چند روز پیش ، خبرگزاری ایسنا بر روی خروجی خود قرار داد:

 «مدیرکل روابط‌ عمومی صداوسیما با اعلام این كه مشایی، بقایی، قالیباف، فرهادی، معتمدآریا و بنی‌اعتماد ممنوع‌التصویر نیستند، در عین حال گفت: اما به هر حال هستند افرادی که پخش صدا و تصویرشان از صداوسیما ممنوع است.

به گزارش ایسنا، محمود عاطفی ـ مدیرکل روابط‌عمومی سازمان صداوسیما ـ درباره اینکه آیا فهرست جدیدی از ممنوع‌التصویرها در صداوسیما وجود دارد یا نه؟ گفت: در طول این هفته درباره این افراد اخباری منتشر شده است. این‌گونه که برخی القاء می‌کنند، نه، چنین فهرستی وجود ندارد و اگر قرار باشد چهره فردی از تلویزیون پخش نشود، در رده‌هایی که مصلحت نظام و مردم در آن جا اولویت دارد، تصمیم‌گیری می‌شود.»(ایسنا 2 مرداد 90)

این شب ها ، سیما بین برنامه های خود تیزر فیلم سینمایی "اینجا بدون من" را پخش می کند. این فیلم را بهرام توکلی ساخته و یکی از مهم ترین فیلم های سال به شمار می رود. فاطمه معتمد‌آریا ، پارسا پیروزفر، صابر ابر و نگار جواهریان از بازیگران این اثر سینمایی هستند.

نکته قابل توجه این که در تیزر تلویزیونی "اینجا بدون من" ، نه تصویری از معتمد آریا هست و نه حی نامی از او !



ویدیو مرتبط :
شعر عاشقانه مجری ممنوع‌التصویر/ اعدام بازیگر معروف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری خوانی فنونی زاده در کنار بازیگر زن مشهور و مجری ممنوع التصویر برای پرسپولیسی ها



اخبار,اخبار فرهنگی ,پرستو صالحی

بازیگر زن استقلالی با انتشار تصویر زیر در صفحه اجتماعی خود عنوان "چهار استقلالی در یک قاب" را انتخاب نمود. صالحی در کنار جواد یحیوی، مهدی فنونی زاده و بهار ارجمند عدد 4 را نشان می دهند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرستو صالحی

  پرستو صالحی، جواد یحیوی، مهدی فنونی زاده و بهار ارجمند

 

اخبار فرهنگی - جام نیوز