اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ممنوعیت پخش تیزر تبلیغی رایتل از تلویزیون


رایتل چند وقتی است که یک کمپین تبلیغاتی را برای نشان دادن اختلاف سرعت اینترنت در این شبکه مخابراتی در مقایسه با دو اپراتور دیگر به راه انداخته که شامل یک تیزر تلویزیونی نیز می‌شد.

 روزنامه خراسان:  رایتل چند وقتی است که یک کمپین تبلیغاتی را برای نشان دادن اختلاف سرعت اینترنت در این شبکه مخابراتی در مقایسه با دو اپراتور دیگر به راه انداخته که شامل یک تیزر تلویزیونی نیز می‌شد.

 اما پس از دو روز از پخش این تیزر تلویزیونی، صدا و سیمای کشور پخش آن را ممنوع کرد.


بدون شک نسل سوم یا 3G، سرعت به مراتب بالاتری نسبت به 2G ارائه می‌کند. هرچند قرار است در آینده اپراتورهای دیگر نیز به سمت 3G گام بردارند، اما در حال حاضر تنها اپراتور نسل سوم در کشور، رایتل است.

هنوز دقیقا مشخص نیست که دلیل ممانعت از پخش این آگهی تبلیغاتی در صدا و سیما چیست؛ اما احتمالا به دنبال نارضایتی دو اپراتور دیگر کشور این ممنوعیت ایجاد شده است.



ویدیو مرتبط :
تیزر رایتل که از تلویزیون پخش نشد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیزر «مجید مجیدی» حق پخش از تلویزیون ندارد!



 

چهره های ورزشی در تشییع احمد رضایی

 

 

هیچ کدام از تیزرهای فیلم «یه حبه قند» که توسط مجید مجیدی و رخشان بنی اعتماد ساخته شده بود، از صدا و سیما مجوز پخش نگرفت.

 

امیرحسین علم الهدی؛مشاور پخش فیلم «یه حبه قند» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این خبر گفت: هر پنج تیزر ساخته شده فیلم توسط مجید مجیدی با ضوابط صدا و سیما هماهنگ نبود و مدیران سیما اصلاحاتی را خواستار شدند که اگر این اصلاحات با توجه به ممیزی ها انجام می شد، دیگر تیزر تبلیغاتی مجید مجیدی محسوب نمی شد.

وی ادامه داد: در مورد آنونس «رخشان بنی اعتماد» هم همین اتفاق افتاد و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تیزر و آنونس را تنها در فضای سایبری استفاده کنیم هر چند این موضوع خیلی خوشایند نبود و خیلی سخت است که دو بزرگ سینما کاری را بسازند و در تلویزیون پخش نشود اما در حال حاضر تیزر میثم مولایی در حال پخش است اما این شرایط کف انتظار ما است.

علم الهدی در پاسخ به پرسش ما مبنی بر عدم پخش تیزر مجیدی و آنونس رخشان بنی اعتماد در تلویزیون های شهری و مترو خاطرنشان کرد: کارهای ساخته شده توسط این دو کارگردان بزرگ صدا و تصویر در کنار هم است اما در این تلویزیون ها تنها تصویر قابل رویت است و به دلیل ازدحام صدا کیفیت خوبی ندارد به همین دلیل بهترین محیط برای پخش در حال حاضر همان فضای سایبری است.... / خبرگزاری سینمای ایران