اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ممنوعیت تماس تصویری لغو می‌شود؟


پیوست فرهنگی مربوط به تماس های تصویری در حال تدوین است تا در شواریعالی فضای مجازی مطرح و تصویب شود که فکر می کنم ظرف ۶ ماه آینده این موضوع مرتفع شود. خبرگزاری تسنیم: دبیر شواری عالی فضای مجازی گفت: پیوست فرهنگی مربوط به تماس های تصویری در حال تدوین است تا در شواریعالی فضای مجازی مطرح و تصویب شود که فکر می کنم ظرف ۶ ماه آینده این موضوع مرتفع شود.  


ابوالحسن فیروز آبادی در حاشیه افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ممنوعیت تماس های تصویری بلاخره باید چه زمانی مرتفع گردد؛ اظهار کرد: پیوست فرهنگی مربوط به این موضوع در حال تدوین است تا در شواری عالی فضای مجازی مطرح و تصویب شود که فکر می کنم ظرف 6 ماه آینده این موضوع مرتفع گردد.

وی درباره انحلال شورای‌های عالی موازی با این شواری حاکمیتی  با اشاره به اینکه از جمله دغدغه‌های رهبری نیز هست، افزود: انحلال شواری های عالی موازی نظیر انفورماتیک، اطلاع رسانی و افتا عملا صورت گرفته و جلسات آنها مدت‌هاست که تشکیل نمی‌شود.

فیروز آبادی  تاکید کرد: در آخرین جلسه شواری عالی فضای مجازی نیز گزارش کاری در این باره ارائه دادیم و تصمیم گیری در باره انحلال شواری عالی فناوری اطلاعات را منوط به ارائه نظر دولت در جلسه آتی این شواری حاکمیتی کردیم.


ویدیو مرتبط :
لغو ممنوعیت ارسال سلاح به بحرین ، توسط آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لغو ممنوعیت حضور همجنس‌بازان در ارتش آمریکا



کنگره آمریکا در جلسه دیروز -شنبه- ممنوعیت حضور همجنس‌بازان در ارتش این کشور را لغو کرد.به گزارش خانه ملت به نقل از رویترز، تصویب طرح لغو ممنوعیت حضور همجنس‌بازان در ارتش آمریکا در جلسه شب گذشته کنگره آمریکا پیروزی بزرگی برای "باراک اوباما" رئیس‌جمهور آمریکا به شمار می‌رود.

 

اوباما پیش از این وعده داده بود به این قانون که به گفته حامیان لیبرالش سیاستی منسوخ و تبعیض‌آمیز است، پایان دهد.

"رابرت گیبس" سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، این مصوبه هفته جاری برای تایید نهایی و اجرا روانه کاخ سفید و دفتر ریاست جمهوری خواهد شد.

از سوی دیگر"رابرت گیتس" وزیر دفاع آمریکا که از حامیان انجام این تغییرات بود، گفت: زنان و مردان همجنس‌باز که در ارتش این کشور مشغول خدمت هستند تا زمانی می‌توانند در ارتش حضور داشته باشند که قوانین جدید در این زمینه تصویب شود.../گزارش خانه ملت