اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ممنوعیت تردد خودرو از سمت کرج به مرزن‌ آباد


رییس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن محور کرج – مرزن‌آباد در تعطیلات آخر هفته خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن محور کرج – مرزن‌آباد در تعطیلات آخر هفته خبرداد.
 
سرهنگ رضا اکبری، گفت: برای سهولت در تردد خودروها و جلوگیری از وقوع ترافیک تردد کلیه خودروها از ساعت 15 روز سه شنبه 13، آبان الی 2 بامداد روز چهارشنبه، 14 آبان ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می باشد.
 
وی افزود: علاوه بر این تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز سه شنبه، 13 آبان ماه الی 2 بامداد چهارشنبه، 14آبان از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌ آباد(محدوده دزدبن) به سمت کرج یک طرفه می‌باشد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: به علت بارش برف و باران در محور کرج – چالوس و بالعکس از رانندگان تقاضا می‌شود قبل از تردد در این محورها زنجیر چرخ، لباس گرم و وسایل ایمنی به همراه داشته باشند؛ چراکه این محور لغزنده است.
 
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلات استان گفت: در حال حاضر به جز آزاد راه کرج – قزوین حد فاصل 45 متری گلشهر تا محدوده گلدشت که ترافیک سنگین و تردد خودروها به کندی صورت می‌گیرد، تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان به روانی در حال انجام است.
 
اکبری در پایان گفت: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات تاسوعا و عاشورا و افزایش حجم تردد خودروها از محورهای مواصلاتی استان از رانندگان انتظار می‌رود در صورت قرار گرفتن در قفل ترافیکی، صبرداشته باشند و با رعایت حقوق دیگران از بروز سوانح رانندگی جلوگیری کنند.


ویدیو مرتبط :
تردد نصفه خودرو در خیابان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ممنوعیت تردد از کرج به چالوس تا ساعت 24


سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور از ممنوعیت تردد از محور کرج به چالوس تا ساعت 24 امشب خبر داد.

ایسنا: سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور از ممنوعیت تردد از محور کرج به چالوس تا ساعت 24 امشب خبر داد.

سرهنگ رحمانی افزود: به منظور کاهش حجم ترافیکی شمال به سمت استان تهران، از ساعت 17 امروز، تردد از محور کرج به چالوس از محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان ممنوع است.

وی ادامه داد: محورهای منتهی به شهر تهران از شمال کشور اعم از رشت، قزوین، فیروزکوه، هراز و چالوس پر حجم بوده و ترافیک روان است.

رحمانی به شهروندان توصیه کرد که بازگشت از سفر را به روز آخر تعطیلات (جمعه) موکول نکنند.