اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ممانعت از حضور توفیقی در تلویزیون



مانعت از حضور توفیقی در تلویزیون

ممانعت از حضور توفیقی در تلویزیون

درحالیکه مسئولان «گفت‌وگوی ویژه خبری» خواستار حضور جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم در این برنامه شده بودند، در آخرین لحظات دعوت خود را پس گرفتند!

به گزارش ایسنا، انتخاب با اعلام این خبر نوشت: «این در حالی است که هماهنگی‌ها بین دفتر توفیقی و تلویزیون، روال عادی خود را داشته اما یک‌باره مسئولان گفت‌وگوی ویژه خبری، از سرپرست وزارت علوم عذرخواهی کرده و آرزو کرده‌اند که «در فرصتی دیگر میزبان دکتر توفیقی» باشند.

گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما که قرار بود شب گذشته از تلویزیون پخش شود، با تغییر میهمان و موضوع برنامه، به بررسی مسائل منطقه پرداخت.

قابل ذکر است که فشارها به دولت روحانی برای عدم معرفی توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، افزایش یافته است و برخی ناظران، ممانعت از حضور توفیقی در تلویزیون را در ادامه این فشارها می‌دانند.


مخالفان، توفیقی را متهم به دخالت در حوادث انتخابات 88 کرده‌اند.» /ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
تعمیر تلویزیون|تعمیرات تلویزیون|عیب یابی تلویزیون(بررسی پنل انواع تلویزیون)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل ممانعت از حضور نماینده دولت در تلویزیون


علیرضا زاکانی با اشاره به حواشی ایجاد شده از سوی برخی رسانه‌های حامی دولت درباره مخالفت وی با حضور عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در گفتگوی ویژه خبری گفت: علت مخالفت من با حضور آقای بعید‌ی‌نژاد در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو، مصوبه کمیسیون ویژه بوده است که اعضا وارد مناظره‌ها نشوند.

خبرگزاری مهر: علیرضا زاکانی با اشاره به حواشی ایجاد شده از سوی برخی رسانه‌های حامی دولت درباره مخالفت وی با حضور عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در گفتگوی ویژه خبری چهارشنبه گذشته شبکه دوم سیما، اظهار داشت: ما در کمیسیون ویژه تصمیم گرفته بودیم که به هیچ وجه مناظره نداشته باشیم و له یا علیه برجام، اظهارنظری نکنیم.

وی افزود: درواقع مصوبه ما این بوده که اظهارنظر به معنای نقد یا نفی برجام یا حمایت از آن که معمولا در مناظره‌ها اتفاق می‌افتد، نداشته باشیم و این مساله مصوبه کمیسیون ویژه برجام بوده که در سند اطلاع‌رسانی کمیسیون نیز آماده است.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با اشاره به حضور خود در گفتگوی ویژه خبری چهارشنبه گذشته شبکه دوم سیما، گفت: من نیز از دعوت شدن آقای بعیدی‌نژاد اطلاع نداشتم و به من گفته بودند که فقط شما میهمان هستید و قرارمان این بود که من به عنوان رئیس کمیسیون ویژه برجام، روش کار کمیسیون و ورود مجلس به موضوع را تشریح کنم.

زاکانی افزود: با وجود این مساله، در مسیر حرکت و در ماشین بودم که با من تماس گرفتند و گفتند قرار است آقای بعیدی‌نژاد هم در گفتگو باشد که من بنا به دلیلی که توضیح دادم، مخالفت کردم.

وی ادامه داد: وقتی هم که در برنامه حضور یافتم، صحبت‌هایم به روش کار کمیسیون و استمداد از کارشناسان اختصاص داشت و اول برنامه هم گفتم که من، برجام را نقد نمی‌کنم، اما زمانی که مجری برنامه به صحبت‌های حضرت آقا در دیدار با نمایندگان خبرگان درباره موضوع لغو یا تعلیق تحریم‌ها اشاره کرد، من هم تائید کردم که هر کسی که برجام را یک بار خوانده باشد، به این مساله می‌رسد.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برنامه جامع اقدام مشترک در مجلس تصریح کرد: در همین راستا با اشاره به مقدماتی درباره تعلیق تحریم‌ها، مکانیزم لغو یا تعلیق تحریم‌ها و نیز وضعیت برگشت‌پذیری تعهدات طرفین را بر اساس برجام توضیح دادم و تاکید هم کردم که در مقام قضاوت نیستم و فقط مکانیزم اقدامات موجود در برجام را تشریح کردم.

زاکانی تاکید کرد: ما هیچ‌گونه تعارض و بگو مگویی با دوستان وزارت خارجه نداریم، اما وارد فضای مناظره هم نمی‌شویم و من نیز از جریان‌سازی برخی رسانه‌ها در روز گذشته درباره این اتفاق تعجب کردم.