اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ملی پوش استرالیا صید جدید پرسپولیس


باشگاه پرسپولیس مذاکرات اولیه را برای جذب دیوید کارنی انجام داده و احتمال دارد این بازیکن تا پایان هفته برای حضور در تمرین‌های پرسپولیس به ایران بیاید.

خبرگزاری ایسنا: باشگاه پرسپولیس مذاکرات اولیه را برای جذب دیوید کارنی انجام داده و احتمال دارد این بازیکن تا پایان هفته برای حضور در تمرین‌های پرسپولیس به ایران بیاید.

 دیوید کارنی، مدافع چپ تیم ملی استرالیا که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس و لیگ هلند را در کارنامه دارد، مورد توجه مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

کارنی که فصل پیش عضو تیم بنیادکار ازبکستان بود با سران این باشگاه به مشکل برخورد و از این تیم جدا شد. این بازیکن که توانایی بازی در پست هافبک چپ را هم دارد تاکنون 46 بار برای تیم ملی استرالیا به میدان رفته و در بازی دوستانه استرالیا با آلمان یک گل برای تیم کشورش به ثمر رسانده است.

باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که این بازیکن در تمرین‌های این تیم حاضر شود تا پس از انجام تست فنی، به تیم بپیوندد. توافقات اولیه برای پیوستن کارنی به پرسپولیس انجام گرفته اما این بازیکن هنوز پاسخ قطعی خود را برای حضور در تمرین نداده است.

کارنی در صورت توافق با پرسپولیس تا پایان این هفته به ایران می‌آید تا در تمرین‌ها شرکت کند.

کارنی در سن 16 سالگی به انگلیس رفت و با تیم اورتون قرارداد امضا کرد که در آن سال در کنار ستاره‌ی کنونی منچستریونایتد یعنی وین رونی بازی می‌کرد و نمایش خوبی در جام حذفی جوانان انگلیس داشت.

 با این حال دیوید مویس سرمربی وقت اورتون به او توصیه کرد فوتبال خود را در باشگاه دیگری ادامه دهد و او در سال 2003 اورتون را ترک کرد.


دیوید کارنی بین سال‌های 2005 تا 2007 دو سال خوب به همراه اف سی سیدنی استرالیا داشت. او همچنین در سال 2009 به همراه تیم توئنته قهرمان لیگ هلند شد.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // ملی پوش هندوراسی در راه پرسپولیس‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس بازی مقابل داماش را از دست داد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اولین شوک به قرمزها در سال جدید

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس بازی مقابل داماش را از دست داد

مهرداد پولادی بازی مقابل داماش را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش  فارس، مهرداد پولادی هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل کویت در دقایق پایانی بازی دچار مصدومیتی از ناحیه آشیل پا شد.

پولادی در بازی مقابل کویت با وجود درد بازی کرد اما مصدومیت قدیمی دست از سرش بر نداشت و ظرف 3 روز گذشته باعث شد تا پای او دچار عفونت شود.

با وجود تلاش‌های کادر پزشکی تیم ملی و پرسپولیس، پولادی بازی مقابل داماش گیلان را از دست داد و باید 2 هفته به کارهای فیزیوتراپی و آب درمانی بپردازد./فارس