اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ملی‌پوشان تنیس ایران ممنوع‌الفعالیت شدند


ملی‌پوشان تنیس ایران به خاطر رعایت نکردن مسائل اخلاقی ممنوع‌الفعالیت شدند.

خبرگزاری فارس: ملی‌پوشان تنیس ایران به خاطر رعایت نکردن مسائل اخلاقی ممنوع‌الفعالیت شدند.
 
حدود یک ماه پیش از سوی سعید احمدوند 4 تنیسور جدید در حالی به اولین مرحله اردوی آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های دیویس کاپ گروه 3 آسیا و اقیانوسیه دعوت شدند که از حضور نامداران تنیس ایران و ملی‌پوشانی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند برای تیم ملی تنیس به میدان رفتند در این فهرست خبری نبود.

امیر والا معدنچی، امیر وزیری، شایان مهدیزاده و حمیدرضا نداف بازیکنانی بودند که از سوی کادرفنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند و در همان زمان نیز دلیل موجهی از سوی مسئولان فدراسیون تنیس برای عدم دعوت از نامداران تنیس ایران و ملی‌پوشان حاضر در رقابت‌های قهرمانی آسیا از جمله محسن حسین‌زاده، شاهین خالدان،‌ البرز اخوان و انوشا شاهقلی اعلام نشد و در همان دوره زمانی نیز به بروز مشکلات اخلاقی از سوی این افراد بسنده شد.

با این حال شنیده می‌شود مشکلات اخلاقی این تعداد از ملی‌پوشان به اندازه‌ای حاد بوده که باعث شده است تا آنها تا اطلاع‌ ثانوی از حضور در تمام رقابت‌های تنیس داخلی و بین‌المللی محروم باشند.

مسابقات تنیس دیویس کاپ در گروه 3 آسیا و اقیانوسیه اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود که بر اساس اعلام سرمربی تیم ملی 2 تنیسور دیگر پس از برگزاری مسابقات فیوچرز کیش انتخاب و به سایر نفرات ملحق می‌شوند که با این تفاسیر به نظر می‌رسد نفراتی که از آنها نام برده شد، نمی‌توانند تیم ملی تنیس را در رقابت‌های دیویس کاپ سال آینده همراهی کنند.


ویدیو مرتبط :
بازگشت ملی پوشان به ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه آماده‌ سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران اعلام شد



 

 

 

برنامه آماده‌سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران اعلام شد

برنامه آماده‌سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل چین و در آستانه دیدار برابر کره‌جنوبی اعلام شد.

تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی 2 بر صفر در دیدار دوستانه مقابل چین که روز گذشته در زمین حریف به دست آمد، ساعت 14:50 دقیقه امروز جنجو را به مقصد پکن ترک خواهد کرد.

ملی‌پوشان ساعت 18 عصر امروز وارد پکن شده و سپس پایتخت چین را به مقصد سئول، برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی ترک خواهند کرد.

کاروان تیم ملی ساعت 20:30 دقیقه امشب وارد سئول می‌شود تا تمرینات آماده‌سازی خود برای دیدار مقابل کره‌جنوبی را در پایتخت این کشور پیگیری کند.

بازیکنان سپس صبح فردا به صلاحدید کادرفنی تیم ملی به استراحت می‌پردازند تا خستگی بازی تدارکاتی مقابل چین و سفر به کره‌‌جنوبی از تن آنها خارج شده و عصر فردا نخستین تمرین تیم ملی در کره‌ برگزار خواهد شد.

تمرینات آماده‌سازی تیم ملی روز دوشنبه در سئول ادامه پیدا خواهد کرد تا تیم ملی با آمادگی کامل مقابل حریف قدرتمند آسیایی به میدان برود.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود پس از پیروزی مقابل چین، سه‌شنبه هفته جاری به مصاف کره‌جنوبی خواهد رفت.

تیم ملی عصر روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل چین با نتیجه 2 بر صفر و با گل‌های آندرانیک تیموریان و محمد غلامی به پیروزی دست پیدا کرد.