اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ملکه زیبایی جهان در سال 2013 +عکس



ملکه زیبایی جهان در سال 2013 +عکس

در جزیره بالی کشور اندونزی مراسم انتخاب ملکه زیبایی 2013 برگزار شد که با اعتراضاتی نیز همراه بود.


  ملکه زیبایی جهان در سال 2013

 در این دوره که شصت و سومین دوره مسابقات ملکه زیبایی جهان است مگان یانگ، 23 ساله، از فیلیپین توانست تاج دنیا را از آن خود کرد.


بانوی شایسته جهان با چشمانی گریان گفت: من قول میدم که بهترین بانوی شایسته باشم.


یانگ از میان 127 رقیب انتخاب شد و تاج را از دست ملکه زیبایی سال گذشته یعنی "ونشیا یو" از چین دریافت کرد.

 ملکه زیبایی جهان در سال 2013

 یانگ زاده آمریکا است که در سن 10 سالگی با خانواده اش به فیلیپین نقل مکان نموده و از آن به بعد در فیلم هایی بازی کرده و مجری تلویزیون نیز هست.


مارین لورفلین، 20 ساله از فرانسه و کارانزار نا اوکیلی، 22 ساله از غنا، نفرات دوم و سوم اعلام شدند.

منبع:

bartarinha.ir

pardad.ir


ویدیو مرتبط :
آیشوارایا رای ملکه زیبایی جهان زیبایی خود را از دست داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با ملکه زیبایی جهان را در سال 2012 آشنا شوید +عکس



یک دانشجوی امریکایی دختر شایسته جهان در سال 2012 شد. او توانست رقبایش از 6 قاره جهان را پشت سر گذاشته و بعد از 1 دهه این عنوان را به امریکایی ها باز گرداند.

ملکه زیبایی جهان ,  دختر شایسته

"اولویا کولپو" 20 ساله است و این عنوان پر زرق و برق را در رقابت فینال که در لاس وگاس انجام گرفت از آن خود کرد. این عنوان سال گذشته متعلق به "لیلا لوپز" از آنگولا بود.
امریکا از سال 1997 و بعد از کسب عنوان توسط "بروک لی" طی یک دهه از دست یابی به مقام نخست دور بود . این دختر بوستونی موفق شد 88 رقیب از 6 قاره دنیا را پشت سر گذاشته و تاج ملکه زیبایی را بر سر بگذارد.
بنابر گزارشات هیچ کس به اندازه خانواده او از شنیدن خبر موفقیت این دختر شگفت زده نشده است. او اولین بار رقابتش را در سطح دانشگاه با یک لباس 20 دلاری که یک سوراخ هم داشت آغاز کرد و بعد از آن بود که با رژیم های سخت و ورزش کردن کارش را شروع کرد و با تلاش موفق شد دختر شایسته امریکا و نماینده این کشور در رقابتهای جهانی باشد.
دختر شایسته فیلیپین در این رقابتها دوم و دختر شایسته ونزوئلانیز سوم شدند. این رقابتها که در لاس وگاس امریکا برگزار شد حدود 2 هفته به طول انجامید.

ملکه زیبایی جهان ,  دختر شایسته

ملکه زیبایی جهان ,  دختر شایسته

منبع:pardad.ir