اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ملکه انگلستان از «دانتون ابی» ایراد گرفت


ملکه انگلستان یک ایراد تاریخی در سریال «دانتون ابی» پیدا کرد.

خبرآنلاین،: ملکه انگلستان یک ایراد تاریخی در سریال «دانتون ابی» پیدا کرد.

 ملکه بریتانیا علاقه زیادی به تلویزیون این کشور داشته و  بر اساس گزارش نشریه «پیپل»، ملکه الیزابت از طرفداران سریال تلویزیونی «دانتون ابی» است.

برایان هوی نویسنده تاریخ خانواده سلطنتی انگلستان در این باره به نشریه «پیپل» گفت : «ملکه علاقه زیادی به یافتن ایرادهای  رنامه‌های تلویزیونی دارد.» او با اشاره به این مطلب اعلام کرد که ملکه 89 ساله انگلستان توانسته یک ایراد تاریخی از سریال «دانتون ابی» ساخته جولین فلوز بگیرد.

هوی با اشاره به این که سازندگان سریال در نظر دارند که ایراد مطرح شده از سوی ملکه را برطرف سازند، گفت: «ملکه الیزابت متوجه شد که در این سریال یک افسر بریتانیایی از مدال‌هایی روی لباس خود استفاده کرده که در آن زمان وجود نداشته‌اند. این افسر در سریال «دانتون ابی» در جنگ‌جهانی اول جنگیده اما مدال‌ها مربوط به جنگ‌جهانی دوم هستند.» نکته جالب این است که این سریال از مشاوران تاریخی در طول ساخت بهره برده است.

به غیر از ملکه الیزابت، کیت میدلتون دیگر هوادار سلطنتی سریال «دانتون ابی» است. آخرین فصل سریال «دانتون ابی» سوم ژانویه 2016 از شبکه PBS پخش خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
حامله شدن عروس ملکه انگلستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وارث ملکه انگلستان بزودی متولد می شود



 

 

وارث ملکه انگلستان بزودی متولد می شود

 

بنا به گزارش تابلوید ، کیت میدلتون که اوایل سال جاری با پرنس ویلیام ازدواج کرد، منتظر تولد اولین فرزند خود و همسرش است و در حال حاضر شش هفته از بارداری او می گذرد.

 

یک منبع خبری گفت:"این زوج مشهورحتی قبل از اینکه ازدواج کنند نیز بخوبی می دانستند که بچه دار شدن باید الویت اول زندگی آنها باشد.

 

مکله الیزابت دوم در میان صحبتهای خود بارها اشاره کرده بود که یک نوه و در واقع یک وارث برای تاج و تختش می خواهد و به همین دلیل کیت نگران بود و احساس می کرد که اگرخبر تولد یک نوزاد را نداشته باشد نمی تواند با ملکه روبرو شود.

 

بنا به گزارش منابع خبری ، زوج سلطنتی انگلستان از قبل نام فرزندشان را انتخاب کرده اند.

 

خبرها حاکی از آن است که این زوج تصمیم دارند یک اسم سنتی و اصیل برای فرزندانشان انتخاب کنند و به احتمال زیاد اگر فرزندشان پسر باشد یکی از نامهای اصیل مثل ادوارد ، فیلیپ و یا مایکل را برا ی او انتخاب خواهند کرد و اگر دختر باشد نام او را آلیس و یا رز می گذارند.

 

قوانین انگلستان کاملا" بروز شده است و به همین دلیل حتی اگر اولین فرزند این زوج دختر هم باشد وارث تاج و تخت ملکه انگلستان خواهد شد و پرنس ویلیام هم اگرچه سعی می کند این موضوع را مخفی کند اما ظاهرا" خیلی دلش می خواهد که صاحب یک دختر شود.

 

" علایق و خواسته های ویلیام خیلی شبیه مادرش است و علاوه بر این او بخوبی می داند که پدرش ، پرنس چارلز نیز خیلی دلش می خواهد یک نوه دختر داشته باشد و وقتی ویلیام شاد و خوشحال باشد ، کیت هم خوشحال و راضی است."/آفتاب