اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ملکه الیزابت بازنشسته شد



 ملکه الیزابت بازنشسته شد
با ورود پرنس چارلز به صحنۀ تشریفات خاندان سلطنتی و انجام وظابف مادرش، به نوشتۀ رسانه‌ها، ملکه الیزابت عملاً بازنشسته شده است، اما طی دو روز اخیر این مسئله در جنجال استعفای آلکس فرگوسن ناپدید شد.

ملکه الیزابت,پرنس چارلز,خاندان سلطنتی انگلیس

از قدیم می‌گفتند ملکه الیزابت 87 ساله هیچگاه قدرت را واگذار نخواهد کرد و تا آخرین نفس پادشاهی می‌کند. اما مدتی است که پرنس چارلز فعالیت‌های تشریفاتی مادرش را انجام می‌دهد و از این رو گفته می‌شود که انتقال قدرت به فرزند ارشد پسر مدتی است که صورت گرفته است.

ملکه الیزابت,پرنس چارلز,خاندان سلطنتی انگلیس

همراهی و حضور پرنس چارلز در رکاب مادرش در روز سه شنبه در صحن مجلس عوام زمزمه‌های انتقال قدرت به شاهزاده را افزایش داده است. با این حال کاخ باکینگهام رسماً اعلام کرد که ملکه به انجام وظایف خود ادامه می‌دهد اما قرار است در سفرهای بلندمدت وی تجدیدنظر شود. لازم به یادآوری است که امسال ملکه الیزابت شصتمین سال تاجگذاری خود را جشن گرفت.

ملکه الیزابت,پرنس چارلز,خاندان سلطنتی انگلیس

با این حال اطرافیان خاندان سلطنتی می‌گویند که پرنس چارلز و همسر دومش کامیلا خود را برای تحویل تاج و تخت ملکه آماده می‌کنند.

ملکه الیزابت,پرنس چارلز,خاندان سلطنتی انگلیس

اولین باری که پرنس چارلز در یک صحن پارلمانی حضور پیدا کرده بود، به 17 سال پیش برمی‌گردد، اما برای کامیلا این اولین بار است. با این حال این اتفاق چندان در کانون توجهات قرار نگرفت و کاخ سلطنتی اعلام کرد که این اتفاقی معمول است. پرنس چارلز قرار است به جای مادرش در نشست کشورهای مشترک المنافع در کلمبو (پایتخت سریلانکا) شرکت کند؛ نشستی که برای تاج و تخت سلطنتی و شخص ملکه الیزابت از اهمیت زیادی برخوردار است.

ملکه الیزابت,پرنس چارلز,خاندان سلطنتی انگلیس

گفتنی است در ماه آوریل، پرنس چارلز و کامیلا در مراسم تاجگذاری پادشاه جدید هلند ویلم الکساندر شرکت کرده بودند. آخرین سفر ملکه الیزابت به استرالیا و نیوزیلند به سال 2011 باز می‌گردد. ملکه همچنین به دلایل پزشکی سفر خود به رم را لغو کرده است..../khabaronline.ir

 


ویدیو مرتبط :
جوونیای ملکه الیزابت!!!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی الیزابت تیلور و ملکه بریتانیا دوربین عکاسی به دست گرفتند / عکس



وقتی الیزابت تیلور و ملکه بریتانیا دوربین عکاسی به دست گرفتند / عکس

الیزابت تیلور و ملکه الیزابت جدا از بازیگری در سینما و گذران زندگی در کاخ سلطنت به عکاسی هم علاقه‌مند بودند.به گزارش خبرآنلاین، الیزابت تیلور یکی از بازیگران معروف هالیوود و برنده دو جایزه اسکار برای «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» و «باترفیلد 8» است.

«گربه روی شیروانی داغ»، «غول» و «ناگهان تابستان گذشته» از دیگر فیلم‌های او هستند. در عکسی که اینجا می‌بیند او درحال عکاسی با دوربین نیکون مدل رولیفکس است.  

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ملکه الیزابت هم جدا از مقام تشریفاتی‌اش در این عکس نشان می‌دهد، بدش نمی‌آید برای یک بار هم شده به جای سوژه عکاسی خودش عکاس باشد. او در عکس زیر در حال عکاسی با دوربین نیکون است. 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این دو عکس بخشی از گنجینه «ستاره و نیکون» کمپانی نیکون است که به منظور تبلیغ محصولاتش چهره‌های معروف دنیای سینما، ورزش و سیاست را در حال عکاسی با دوربین‌های نیکون نشان می‌دهد./خبرآنلاین