اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ملوان از فردا بازیکن می خرد


درصورت خرید ملوان توسط هدایتی، پژمان نوری، مازیار زارع، جواد شیرزاد و حسین بادامکی به ملوان می پیوندند و احتمال پیوستن مهرداد اولادی هم به جمع سپیدپوشان انزلی وجود دارد.

تماشا: دیروز فرهاد پورغلامی و حسین هدایتی جلسه ای برگزار کردند و قرارداد نهایی در صورت روند مثبت مذاکرات و تصمیم مساعد فرماندهی نیروی دریایی ارتش، امروز به امضا خواهد رسید.

درصورت خرید ملوان توسط هدایتی، پژمان نوری، مازیار زارع، جواد شیرزاد و حسین بادامکی به ملوان می پیوندند و احتمال پیوستن مهرداد اولادی هم به جمع سپیدپوشان انزلی وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
برخورد جالب قهرمانی با بازیکن ملوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فقط تا فردا براي ملوان صبر مي‌كنم



 

 

فقط تا فردا براي ملوان صبر مي‌كنم

 

رافخايي: هيات مديره ملوان از يك ساعت آينده‌ خودش خبر ندارد

بازيكن تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: هيات مديره باشگاه از يك ساعت آينده خودش هم خبر ندارد.

سيد جلال رافخايي درمورد شايعه مذاكره‌ با باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: از اين تيم پيشنهادي داشته‌ام اما دوست دارم در ملوان بمانم. من يك انزلي‌چي هستم و اگر باشگاه بتواند رضايتم را از نظر مالي جلب كند در اين تيم مي‌مانم. تا روز دوشنبه هم منتظر پيشنهاد باشگاه ملوان مي‌مانم و پس از آن به ساير پيشنهادهايم فكر مي‌كنم.

وي اظهار داشت: روز گذشته فرهاد پورغلامي با من صحبت كرد اما او هم گفت نمي‌داند باشگاه چقدر بودجه دارد. به نظر من هيات مديره باشگاه ملوان از يك ساعت آينده خودش هم بي‌خبر است. با اين وجود تا دوشنبه (فردا) منتظر ملوان مي‌مانم.

بازيكن ملوان تاكيد كرد: اگرچه به پورغلامي گفته‌اند با بازيكنان براي ماندن در تيم مذاكره كند اما او هم تكليفش را نمي‌داند و حتي مطمئن نيست كه سرمربي فصل آينده هست يا نه. در اين جا فقط وعده و وعيد مي‌دهند و هيچ چيز سرجاي خودش نيست. ما در عمل چيزي نديده‌ايم.

رافخايي با اشاره به آغاز زودهنگام تمرينات تيم‌ها گفت: براي فصل آينده تيم‌ها تمريناتشان را زود شروع مي‌كنند و براي ملوان اكنون هم دير است. حتي تيمي مانند شهرداري تبريز كه در ليگ دسته اول حضور دارد با بازيكنانش براي فصل آينده مذاكره كرده اما در باشگاه ملوان هيچ خبري نيست. پورغلامي مي‌گويد نمي‌داند باشگاه چقدر بودجه دارد كه وارد نقل و انتقالات بازيكنان شود...../تحلیل:فارس