اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مقصد نامعلوم بیوه های بن لادن کجاست؟


سفیر پاکستان در عربستان اعلام کرد: 11 تن از اعضای خانواده بن لادن پس از تکمیل تحقیقات از آنها خاک پاکستان را ترک کرده اند.

سفیر پاکستان در عربستان اعلام کرد: 11 تن از اعضای خانواده بن لادن پس از تکمیل تحقیقات از آنها خاک پاکستان را ترک کرده اند.

"محمد نعیم خان" سفیر پاکستان در عربستان در گفتگو با روزنامه الوطن عربستان اظهار داشت: خانواده بن لادن پس از انجام تحقیقات از آنها درباره مرگ بن لادن توسط کمیته تحقیق تشکیل شده در ابوت آباد، خاک پاکستان را ترک کردند.

وی در عین حال به مقصد نهایی سه بیوه و هشت فرزند بن لادن که خاک پاکستان را ترک کرده اند، اشاره ای نکرد. 

این در حالی است که اخیرا شایعاتی درباره ورود "امل احمد عبدالفتاح الساده" بیوه زن یمنی بن لادن به یمن منتشر شده بود.

وی به همراه "ام حمزه" و "ام خالد" سه بیوه بن لادن هستند که اخیرا به همراه 8 فرزند سرکرده سابق القاعده که بین 2 تا 12 سال داشتند، پاکستان را ترک کرده اند.

منبع: مهر



ویدیو مرتبط :
انتقال اجساد سرنشینان هواپیمای مالزی به مقصد نامعلوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخفیگاه «بن لادن» مقصد جدید گردشگری


منطقه‌ای که مخفیگاه «بن لادن» در آن واقع شده بود‌، به مقصد جدید گردشگری پاکستان تبدیل می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: منطقه‌ای که مخفیگاه «بن لادن» در آن واقع شده بود‌، به مقصد جدید گردشگری پاکستان تبدیل می‌شود.

 پاکستان که مخفیگاه «اسامه بن لادن» رهبر شبکه تروریستی القاعده در آن واقع شده بود‌، با تبدیل شدن به یک شهربازی مدرن به مقصد جدید گردشگری پاکستان تبدیل می‌شود.

=این شهربازی که بخش قابل توجهی از آن در زمین ویلای بن لادن که مدتی پس از قتل وی توسط کماندوهای آمریکایی با خاک یکسان شده ساخته می‌شود، دارای مدرنترین امکانات از جمله باغ وحش، هتل‌، چند رستوران و آبشار مصنوعی خواهد بود.

شهر آبیت‌آباد پاکستان در تاریخ دوم ماه می 2011 و در زمانی که اسامه بن لادن رهبر گروه تروریستی القاعده در ویلایی در آن به قتل رسید شهرت جهانی یافت و در همان زمان هزاران گردشگر برای تماشای این ویلا راهی پاکستان شوند هرچند که مدتی بعد دولت پاکستان اقدام به تخریب مخفیگاه بن لادن کرد.



پروژه احداث شهربازی در آبیت‌آباد زمینی به مساحت 500 هکتار احداث اجرا خواهد شد‌ و حدود هشت سال طول می‌کشد.

پاکستان با وجود ناآرامی‌ها در برخی مناطق در سال 2012 با میزبانی از بیش از یک میلیون گردشگر حدود 350 میلیون دلار از محل صنعت گردشگری درآمد داشت.

یکی از علل اصلی رشد قابل توجه گردشگران پاکستان در سال گذشته را راه‌اندازی مراکز اطلاع رسانی و رزرواسیون برای گردشگران در مناطق مختلف پاکستان بوده که سهم بسزایی در جذب گردشگران به این کشور داشته‌ است.

کارشناسان صنعت گردشگری بر این باورند که در میان کشورهای جهان کم‌تر کشوری را می‌توان یافت که در تمام فصول سال، جاذبه‌ی گردشگری برای جذب گردشگران داشته باشد؛ ولی پاکستان در شرق آسیا با چهار فصل زیبای خود، کشوری است که گردشگران در تمام‌ ایام سال بهانه‌ای برای سفر کردن به آن دارند.