اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مقصد بعدی سفر خارجی حسن روحانی


یک مقام دولت ترکیه اعلام کرد حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، روز دوشنبه (19 خرداد) برای دیدار با مقامات ترک عازم ترکیه خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: یک مقام دولت ترکیه اعلام کرد حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، روز دوشنبه (19 خرداد) برای دیدار با مقامات ترک عازم ترکیه خواهد شد.

این مقام ترک در ادامه افزود که روحانی در آنکارا با رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه، دیدار خواهد کرد تا درباره روابط دوجانبه و مسائل خاورمیانه به تبادل نظر بپردازند. "انتظار می‌رود در این دیدار هیأتی شامل چندین وزیر روحانی را همراهی کنند."

اردوغان در 22 ژانویه از تهران دیدار کرد. وی در این دیدار اعلام کرد دو کشور قصد دارند حجم تجارت دو جانبه را  از 13/5 میلیارد دلار در سال 2013 به بیش از 30 میلیارد دلار در سال آتی میلادی برسانند.

انتظار می‌رود که در آنکارا درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز گفتگو شود.


ویدیو مرتبط :
اخبار 3 بعدی سفر روحانی به نیویورک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقصد بعدی سفر استانی حسن روحانی



اخبار,اخبار سیاسی ,حسن روحانی

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس گفت: رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به زودی به خراسان شمالی سفر می‌کنند.

به گزارش ایسنا، موسی‌الرضا ثروتی رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس اظهار کرد: به زودی سفر اعضای هیئت دولت به خراسان شمالی در چارچوب سفرهای استانی دولت یازدهم انجام می‌شود.
 
وی ادامه داد: طی هفته‌های گذشته قول معاون رئیس جمهور برای سفر اعضای هیئت دولت به این استان گرفته شد.
 
نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر هیئت دولت به این استان آغاز فاز جدید پتروشیمی در این استان است که علاوه بر حجم سرمایه‌گذاری بالا، اشتغالزایی بالایی را نیز به همراه دارد.
 
ثروتی اظهار امیدواری کرد: سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان خراسان شمالی موجب ارتقای شاخص‌ها و توسعه این استان می‌شود.
 
هم‌اکنون تنی چند از معاونان استاندار و مدیران کل در تهران به سر می‌برند.
 
همچنین برخی از ادارات و دستگاه‌‌های استان خراسان شمالی در حال تدارک و چاپ بنر برای استقبال از اعضای هیئت دولت هستند.
اخبار سیاسی - ایسنا