اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مقصد بعدی داعش بعد از عراق و سوریه


نشریه القدس العربی از احتمال بیعت "احمد الاسیر" شیخ سلفی تندروی جنوب لبنان،با داعش خبر داد.

پایگاه خبری العالم: نشریه القدس العربی از احتمال بیعت "احمد الاسیر" شیخ سلفی تندروی جنوب لبنان،با داعش خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نشریه القدس العربی چاپ لندن به نقل از منابع امنیتی نوشت که داعش به زودی "امارت" خود را در لبنان ایجاد و شیخ احمد الاسیر، شیخ تندروی سنی مذهب سلفی، را به عنوان "امیر" خود در این کشور منصوب می کند.

این نشریه افزود: داعش نه تنها طرح های امنیتی بلکه برنامه های نظامی برای لبنان در سر دارد و قصد دارد به عنوان مقصد بعدی، سیطره نفوذ خود را تا این کشور ادامه دهد.

از سوی دیگر شادی المولوی در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد که اردوگاه عین الحلوه را ترک کرده و این کار را فقط به منظور توقف ریختن خون مسلمانان انجام داده است.

گروه تروریستی داعش طی حدود یکسال گذشته بخشی های از خاک عراق و سوریه را با انجام جنایت های بیشمار علیه مردم ، تصرف کرده و همچنان به فعالیت های ضد حقوق بشری در این مناطق ادامه می دهد. این گروه به رهبری ابوبکر البغدادی از تروریست های جداشده از شبکهٔ القاعده تأسیس شده است.


ویدیو مرتبط :
مرگ تضمینی داعش در عراق تا 5 ماه دیگر- عراق -سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقصد بعدی داعش پس از عراق



اخبار,اخباربین الملل , گروه  تروریستی داعش

خطر داعش پس از عراق به کشورهای اردن و عربستان‌ هم انتقال می‌یابد

عضو رسانه‌ای ستاد مرکزی نیروهای حشد شعبی با اشاره به اینکه خطر داعش پس از عراق به کشورهای اردن و عربستان‌ هم انتقال می‌یابد، تصریح کرد که نبرد در رمادی از نبرد آزادسازی موصل هم مهمتر است چرا که ابهت داعش را خواهد شکاند.

به گزارش فارس به نقل از المیادین، عبدالهادی الدراجی عضو رسانه‌ای ستاد مرکزی نیروهای حشد شعبی با اشاره به آغاز عملیات علیه داعش در الرمادی، تاکید کرد که حملات هوایی آمریکا به داعش به هیچ وجه تاکنون موفق نبوده است.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های مردمی نگران این هستند که همانند گذشته بار دیگر توسط هواپیماهای آمریکایی هدف قرار گیرند، ابراز داشت که نیروهای حشد شعبی با وجود احترام به توافقات بین المللی دولت بغداد علاقه ندارند که با ائتلاف تحت رهبری آمریکا در زمادی همکاری کنند.

الدراجی با اشاره به اینکه ائتلاف تحت رهبری آمریکا در نبرد با داعش جدی نیست، اظهار داشت که فرزندان عراق همانند تکریت، جرف الصخر و آمرلی خودشان می‌توانند بر تروریست‌ها غلبه کنند.

وی با اشاره به اینکه خطر داعش پس از عراق به کشورهای اردن و عربستان‌ هم انتقال می‌یابد، تصریح کرد که نبرد در رمادی از نبرد آزادسازی موصل هم مهمتر است چرا که ابهت داعش را خواهد شکاند.


  اخبار  بین الملل  -  فارس