اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مقایسه گوچی با ستاره های فوتبال دنیا


به سایت sofifa که سایت معتبر بازی کامپیوتری فوتبال است، سر زدیم. این سایت اطلاعات دقیق و معتبری دارد که به هر بازیکن از 100 به صورت دقیق امتیاز می دهد. در جدول زیر امتیازاتی را که این سایت به قوچان نژاد یا همان گوچی داده آورده ایم و همچنین با 3 مهاجم بزرگ جهان مقایسه کرده ایم.

تماشا: بالاخره کی روش لیست جدید تیم ملی را برای اردوی آماده سازی و بازی با لبنان اعلام کرد و مطابق انتظار نام رضا قواچان نژاد هم در این فهرست دیده می شود.

قوچان نژاد، مهاجم 25 ساله و دو رگه ایرانی – هلندی که در تیم سنت ترویدن بلژیک بازی می کند، از مدت ها پیش مد نظر کی روش قرار داشت و مرد پرتغالی نام او را در لیست جدید قرار داده تا بتواند با حضور او مشکل گلزنی تیم ملی را حل کند.



حضور او در کنار د|ژاگه در خط حمله تیم ملی هم میتواند قابل توجه باشد و هم می تواند انتقادات اهالی فوتبال به حضور بازیکنان دو رگه در تیم ملی را به دنبال داشته باشد. کمتر کسی به غیر از کی روش و کادر فنی بازی های او را دیده و بنابراین نمی توان اظهار نظر دقیقی در مورد این بازیکن چپ پا کرد اما برای همه جالب است تا بدانند این بازیکن که توانسته نظر کی روش را جلب کند چه سبک بازی و ویژگی هایی دارد.

برای همین به سایت sofifa که سایت معتبر بازی کامپیوتری فوتبال است، سر زدیم. این سایت اطلاعات دقیق و معتبری دارد که به هر بازیکن از 100 به صورت دقیق امتیاز می دهد. در جدول زیر امتیازاتی را که این سایت به قوچان نژاد یا همان گوچی داده آورده ایم و همچنین با 3 مهاجم بزرگ جهان مقایسه کرده ایم.


قوچان نژاد

مسی

رونالدو

رونی

شتاب

85

95

90

82

حداکثر سرعت

84

92

94

84

چابکی

87

94

93

80

تعادل

73

95

75

73

پریدن

68

73

94

79

استقامت

64

80

87

90

قدرت بدنی

68

48

79

88

واکنش

71

95

88

87

پرخاشگری

45

48

63

92

جلوگیری از حمله

32

22

24

43

جاگیری

68

94

88

91

دید در زمین

62

90

81

84

کنترل توپ

74

97

95

88

قدرت عبور از مدافع

63

85

84

79

دریبل

72

97

93

83

قدرت تمام کنندگجی

65

93

90

90

دقت در زدن ایستگاهی

53

82

87

82

دقت در زدن ضربه سر

47

73

87

80

پاس بلند

52

75

72

841

پاس کوتاه

60

89

83

84

یارگیری

33

13

22

32

قدرت شوت

64

80

93

91

شوت راه دور

64

88

90

85

مقابله ایستاده

35

21

31

54

تکل کشویی

20

20

23

37

شوت سرضرب

63

90

85

89

قوس دادن به توپ

57

87

88

84

پنالتی

64

78

91

85

پتانسیل

70

96

94

92


ویدیو مرتبط :
این یک مقایسه نیست,زیبایی فوق ستاره بودن در فوتبال است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بمب بزرگ رویانیان برای پرسپولیس/سرخ پوش کردن استقلالی ترین ستاره فوتبال دنیا؟!



اخبار,اخبار ورزشی , محمد رویانیان

 

اخبار ورزشی - به دستور رئیس جمهور برکنار شدم
بمب بزرگ رویانیان برای پرسپولیس/سرخ پوش کردن استقلالی ترین ستاره فوتبال دنیا؟!

محمد رویانیان می گوید چیزی که باعث شد دو سال قبل مارادونا به ایران نیاید نقش دلال ها بوده است.

 محمد رویانیان درباره اتفاقی می گوید که دو سال قبل بیفتد اما نیفتاده است. درباره آمدن مارادونا به تهران. او می گوید:« آن موقع همه کارها را کرده بودیم. قرار بود مارادونا بیاید و برای آوردنش هم برنامه داشتیم. تمام مراحل را پیش برده بودیم اما دلال ها همه چیز را خراب کردند. یکدفعه او حرفش عوض شد و رقمی گفت که عملی نبود.»


دلیل این تغییر قیمت چه بود؟ مدیر وقت پرسپولیس می گوید:« بعد از دو سال چه سوژه ای را پیدا کردید و نبش قبر می کنید. راستش نمی دانم چه بود اما یک سری واسطه این وسط بودند که قیمت بالایی را گفتند . ما هم دیدیم با این اعدادی که آنها می گویند ارزش ندارد مارادونا را بیاوریم.»

این بالا رفتن خواسته مارادونا آیا به ماجرای ملاقات با احمدی نژاد ربطی داشته؟ رویانیان تکذیبش می کند اما طرف آرژانتینی این ظن را داشته و اعضای هیات مدیره پرسپولیس هم در ان سال ها همگی از نزدیکان به رئیس دولت بودند. رویانیان اما در این باره می گوید:« شما که می دانید من بعد از اختلاف نظر با یکی از نزدیکان رئیس جمهور در لیست مغضوبین قرار گرفتم. من که به دستور او و هیات مدیره اش برکنار شدم. من اصلا برنامه ای نداشتم که دیداری بین رئیس جمهور و مارادونا بگذارم. برنامه ما برای این سفر ، یک سفر ورزشی بود . هیات مدیره هم معمولا درباره کارهای ورزشی ما دخالتی نمی کرد.»


اما سفر مارادونا به تهران چه آورده ای برای پرسپولیس داشت؟ او در این باره می گوید:« هدف ما تحقق پروژه پرسپولیس جهانی بود. حالا هر کس هر حرفی می تواند بزند اما سفر مالدینی به تهران تا ابد در تاریخ ورزش ایران ثبت شده ، این را که دیگر نمی توانید کتمان کنید. یادتان هست مردم از ان سفر یک روزه به چه شور و هیجانی رسیدند؟ حالا تجسم کن که مارادونا به تهران می آمد. بازیکنی که همه مردم فوتبال دوست عاشقش هستند و بازی های زیباش در یادشان است.

 

حالا از این ها که بگذریم ، او فارغ از سبک زندگی اش که مورد تائید نیست ، ویژگی های شخصیتی خاصی دارد. او یک نماد ضد استکباری است. آمریکایی ها از او بیزارند. آمدن او به تهران در راس اخبار دنیا قرار می گرفت و وقتی لباس پرسپولیس را به تن می گرد ، عکس های او با لباس پرسپولیس یا شال گردن تیم ما عکس یک خیلی از رسانه های دنیا می شد و همه می خواستند درباره این تیم بدانند. بعد تبلیغاتی این کار می دانید چقدر به ما کمک می کرد تا اهداف توسعه و جهانی سازی باشگاه را پیش ببریم. این ها مدیریت توسعه ای است که متاسفانه در ورزش ما درک نمی شود. ما برای آینده برنامه ریزی می کردیم اما این ها همیشه نادیده گرفته می شوند.»

او در پاسخ به این سئوال همراه با شوخی که چرا برای جهانی کردن تیم تان به دنبال آبی ترین ستاره فوتبال دنیا رفته اید، می گوید:«اتفاقا می خواستم لباس قرمز تن مارادونا کنم و استقلالی ترین ستاره فوتبال دنیا را پرسپولیسی کنم تا بمب بزرگی در خانه فتح الله زاده منفجر کنم و او را حسابی حرص بدهم که دلال ها نگذاشتند! البته این ها را برای شوخی با حاجی می گویم. ببین ما دنبال این بودیم که برند جهانی پرسپولیس را بسازیم تا بتوانیم تیم را به درآمدزایی پایدار برسانیم و مستقل شویم اما این اتفاق تداوم پیدا نکرد.

 

من حتی می خواستم ستاره های بزرگ دیگری از فوتبال دنیا را به تهران بیاورم. برنامه دیگرم آوردن فرگوسن به تهران بود. حتی قرار ملاقات مان هم گذاشته شد اما نتوانستیم انجامش بدهیم. خیلی برنامه های دیگر هم بود که عملی نشد. وقتی ما برندی قوی داشتیم که بین المللی بود به راحتی می شد از کنارش به درآمدزایی فکر کرد اما نمی خواستند این مجال در اختیار مدیریت تیم باشد تا بتواند باشگاه را به درآمدزایی برساند و تراز مالی مثبت داشته باشد. این ها چالش های ما بود. ببین بعد از دوسال رفتید چه سوژه ای پیدا کردی تا از ما حرف بکشید!»

او خیلی تمایلی به حرف زدن درباره شرایط این روزهای پرسپولیس ندارد و درباره مناظره جمعه شب گذشته درباره پرسپولیس می گوید:« فقط می گویم خدا جای حق نشسته است. رویانیان که الان رفته پی زندگی خودش اما دوستانی که این همه اتهام زدند ، کدام حرف شان را ثابت کردند. چرا تا بحث رو کردن سند رسمی می شود ، بحث را عوض می کنند. من فقط می گویم دوستان اگر حرفی می زنند روشن سخن بگویند. مثلا وقتی بعد از اتفاقات اخیر می گویند مدیریت پیشین ، بگویند کدام مدیریت تا مشخص شود چه کسی چه کاری کرده است. البته خدا را شکر مردم دارند همه چیز را می بینند و مشخص چه شده و چه اتفاقاتی افتاده است.»
اخبار ورزشی - خبرآنلاین