اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مفتی سر بریدن‌ داعش کشته شد


گروه تروریستی داعش کشته شدن یکی از برجسته‌ترین رهبران این گروه که به مفتی سر بریدن‌ داعش در لیبی معروف است تایید کرد.

خبرگزاری ایسنا: گروه تروریستی داعش کشته شدن یکی از برجسته‌ترین رهبران این گروه که به مفتی سر بریدن‌ داعش در لیبی معروف است تایید کرد.

گروه تروریستی داعش کشته شدن "انس النشوان"، یکی از ترویست‌های عربستانی عضو داعش و کسی که فتوای کشتار اتیوپی‌های مسیحی در لیبی را صادر کرده بود در یکی از درگیری‌ها را تایید کرد.

نشوان که به "ابومالک التمیمی"، مشهور است ماه گذشته در نوار ویدئویی که توسط موسسه "الفرقان"، وابسته به داعش منتشر شد دستور اعدام شماری مسیحی اتیوپیایی در لیبی را با گلوله و اعدام صادر کرد.

موسسه الفرقان در ویدئویی درباره زندگی نامه النشوان اعلام کرد که وی فارغ التحصیل دانشگاه امام محمد بن سعود در علوم دینی است و در سال 2009 به افغانستان سفر کرده و اخیرا به داعش پیوسته است.

اسم النشوان سومین نام از 47 نام موجود در فهرست تحت پیگرد عربستان است.


ویدیو مرتبط :
بریدن سر شیخ عبدالعزیز بن عبدالله مفتی اعظم کنونی وهابی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم طنز سر بریدن داعش!


فیلم طنز سر بریدن داعش!


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید