اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مفتی اعظم سعودی‌ خون رضایی را مباح خواند+عکس



مفتی اعظم عربستان سعودی خون سرلشکر رضایی را مباح اعلام کرد.

صفحه هواداران محسن رضایی در اینستاگرام خبر داد:

 

 مفتی اعظم عربستان در واکنش به سخنان محسن رضایی، خون کسانی که خادمین الحرمین را تهدید می کنند مباح دانست. به گزارش این پایگاه خبری شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ که در یک مصاحبه تلفنی با شبکه اخباریه حاضر شده بود بیان داشت: آن جنرال ایرانی و یا کسانی که عربستان که محل قرار گرفتن حرمین شریفین است و آل سعود که خادمین این حرمین هستند را تهدید کند سزایشان مرگ و خون آنان مباح است.

این واکنش مفتی سعودی در حالی بیان می شود که محسن رضایی عربستان سعودی را از آغاز جنگ بر حذر دانسته و آنان را از تبعات آتشی که دامنگیرشان خواهد شد، مطلع ساخته بود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار سیاست خارجی - پارسینه

 


ویدیو مرتبط :
دروغگویی مفتی اعظم عربستان سعودی در روز روشن!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک مفتی: خون محسن رضایی مباح است


مفتی اعظم عربستان در واکنش به سخنان محسن رضایی، خون کسانی که خادمین الحرمین را تهدید می‌کنند، مباح دانست.

تابناک: مفتی اعظم عربستان در واکنش به سخنان محسن رضایی، خون کسانی که خادمین الحرمین را تهدید می‌کنند، مباح دانست.

مفتی اعظم سعودی خون محسن رضایی را مباح دانست و او را به مرگ تهدید کرد.

«در حالی که سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهارات خود بارها بر ضرورت مصلحت اندیشی سران کشورهای منطقه و جلوگیری از وقوع درگیری تأکید داشته، به نظر می رسد مواضع وی به مذاق سران آل سعود خوش نیامده است. در همین راستا مفتی اعظم سعودی، رضایی را تهدید به مرگ کرده است.

پایگاه خبری الوحده اعلام کرد، مفتی اعظم عربستان در واکنش به سخنان محسن رضایی، خون کسانی که خادمین الحرمین را تهدید می‌کنند، مباح دانست.

بر اساس گزارش این پایگاه خبری، شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ که در یک مصاحبه تلفنی با شبکه اخباریه حاضر شده بود، بیان داشت: آن ژنرال ایرانی یا کسانی که عربستان که محل قرار گرفتن حرمین شریفین است و آل سعود را که خادمین این حرمین هستند، تهدید کند، سزایشان مرگ و خون آنان مباح است.

این واکنش مفتی سعودی در حالی بیان می شود که محسن رضایی، عربستان سعودی را از آغاز جنگ بر حذر دانسته و آنان را از تبعات آتشی که دامنگیرشان خواهد شد، مطلع کرده بود.»

مفتی سعودی‌ محسن رضایی را تهدید کرد