اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معمای پیچیده قتل یك زن با سیانور در تهران



معمای پیچیده قتل یك زن با سیانور

قتل یك زن با سیانور معمای پیچیده‌ای را پیش‌روی تیم جنایی پایتخت قرار داده است. شوهر این زن كه رابطه پنهان با دختری داشت، در گذشته نزد وی ادعای هولناكی كرده بود.

به گزارش ایران شب 20 تیرماه سال جاری مرد 32 ساله‌ای ساعت 10 شب از محل كارش به خانه آپارتمانی‌اش رسید، مرد در حالی كه خسته به نظر می‌رسید، وقتی در خانه‌اش را باز كرد، همسرش را دید كه روی زمین افتاده بود. سیاوش تصور كرد كه همسرش خوابیده است، وقتی كه با صدا زدن همسرش جوابی نشنید، متوجه كبودی صورت اكرم شد و با سرعت به در خانه همسایه كه پرستار بود، رفت و زن پرستار تا زمان رسیدن امدادگران اورژانس كارهای اولیه را برای نجات زن 26ساله انجام داد. اكرم به بیمارستان انتقال یافت و خیلی زود تسلیم مرگ شد. سیاوش در حالی این ادعا را مطرح كرد كه به عنوان مظنون در قتل همسرش در شعبه 5 دادسرای جنایی در برابر بازپرس رسولی ایستاده بود.

این ادعاها در حالی بود كه 15 روز پیش از سوی پزشكی قانونی درباره مرگ مرموز اكرم اعلام شده بود كه وی با خوردن سیانور به كام مرگ فرو رفته است. پلیس كه سرنخی از قاتل بودن همسر زن جوان نداشت، در تجسس‌های پلیسی و با بررسی پرینت‌های تلفنی سیاوش پی برد كه وی با دختری كه همسایه خانه قدیمی‌شان بوده تماس داشته و قول ازدواج به هم داده‌اند. دختر همسایه كه محبوبه 31 ساله است، وقتی در برابر بازپرس رسولی ایستاد، گفت: از سیاوش شنیده بودم كه با اكرم اختلاف دارد و همسرش با اصرارهای مادرش تن به این ازدواج داده است و بعد از گذشت 7 ماه از عروسی‌شان قرار بود به صورت توافقی از هم جدا شوند كه با اصرارهای مادر اكرم این اتفاق رخ نداده بود و من و سیاوش به صورت پنهانی با هم دوست بودیم و قرار بود با هم ازدواج كنیم. چند وقت پیش برایم خواستگار آمد و وقتی به سیاوش ماجرای خواستگارم را گفتم، از وی خواستم كه تكلیفم را روشن كند كه سیاوش با حالت خنده و شوخی گفت: مثل فیلم‌ها در غذایش چیزی بریزیم و بعد از مرگ اكرم با هم ازدواج كنیم، اما باز می‌گویم سیاوش برای خنده این حرف‌ها را زد.

سیاوش بار دیگر تحت بازجویی گرفته شد و با تأیید ادعاهای محبوبه به بازپرس رسولی گفت: من برای شوخی این حرف‌ها را زدم و من همسرم را به قتل نرساندم. احتمال می‌دهم همسرم به خاطر اختلافمان دست به خودكشی زده باشد و اگر آن شب با مدیر ساختمان حرف نمی‌زدم، شاید مانع كارش می‌شدم. بنابراین گزارش، سیاوش به عنوان مظنون به قتل همسرش در اختیار كارآگاهان پلیس جنایی آگاهی است و تحقیقات ادامه دارد./ایران

 


ویدیو مرتبط :
یک معمای پیچیده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معمای پیچیده قتل زن جوان درمشهد



با اظهارات متناقض جوان 25ساله ای که پس از قتل نامزدش، اقدام به خودزنی کرده بود، این پرونده جنایی وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش خراسان، شب چهارشنبه گذشته وقتی تماس های تلفنی پدر «احسان» (جوانی که به خاطر گذراندن خدمت سربازی در مشهد زندگی می کرد) بدون پاسخ ماند وی با نگرانی از یکی از بستگانش خواست تا به آپارتمان محل سکونت پسرش در بولوار نبوت مشهد برود و از حال او جویا شود.

 

ساعتی بعد وقتی آن مرد به محل سکونت احسان رسید در آپارتمان را بسته دید و درحالی که به شدت مضطرب شده بود با آتش نشانی تماس گرفت.

 

دقایقی بعد وقتی ماموران امداد و نجات آتش نشانی قفل واحد آپارتمانی را گشودند با صحنه ای وحشتناک روبه رو شدند.

 

جسد زن 23ساله ای که دچار کبودی نعشی شده بود درحالی داخل اتاق قرار داشت که نامزد وی نیز با دستانی خون آلود و بی حرکت روی زمین افتاده و شیرگاز نیز باز بود.

 

ماموران آتش نشانی با مشاهده این صحنه و تماس با اورژانس بلافاصله مرد 25ساله را که هنوز نفس می کشید به بیمارستان منتقل کردند و ماجرای مرگ مشکوک زن جوان را نیز به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.پاسی از شب گذشته بود که قاضی سید جواد حسینی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و پزشک قانونی ، عازم محل حادثه شد.

 

خون زیادی داخل یک سینی ریخته بود که چاقو و تیغی نیز داخل آن قرار داشت و 2 بطری خالی دلستر نیز کف اتاق وجود داشت.

 

به دستور مقام قضایی جسد زن جوان که هیچ گونه آثار و علایم ظاهری ناشی از ضرب و جرح روی پیکرش وجود نداشت برای انجام معاینات به پزشکی قانونی حمل شد و بدین ترتیب با حضور قاضی حسینی در مرکز درمانی، تحقیقات از مرد جوان ادامه یافت.

 

وی که سعی می کرد با تمارض از پاسخگویی به سوالات قاضی طفره برود در نهایت ناچار به اعتراف شد و گفت: حدود ساعت 23 شب بود که همسرم با هواپیما از بندرعباس به مشهد آمد، اما ساعتی بعد به خاطر مسائل خانوادگی مشاجره‌ای بین ما شروع شد که من یک سیلی به صورت او زدم.

 

همسرم با این ضربه به زمین خورد و بی حرکت ماند. من روز بعد هم سرکار نرفتم و تصمیم به خودکشی گرفتم این درحالی بود که جسد همسرم را روی تشک گذاشتم و کنار او ماندم.

 

تا این که شیر گاز را باز گذاشتم و ساعدم را با تیغ بریدم.

 

گزارش خراسان حاکی است: متهم به قتل در حالی این سخنان را بر زبان می راند که رگ دستش را نبریده بود اما به خاطر خراش سطحی که روی ساعد دستانش ایجاد کرده، خون زیادی از آن جاری شده بود.

 

ولی ماجرای این پرونده از آن جا پیچیده تر شد که پزشک قانونی علت دقیق مرگ زن جوان را تحت آزمایش اعلام کرد و سپس مرد جوان در اظهاراتی متناقض به قاضی شعبه 811 ناحیه 8 دادسرای مشهد گفت: من تعداد زیادی قرص به او خوراندم که بیهوش شد و دیگر حرکت نکرد.

 

بنابراین گزارش، به دستور قاضی ویژه قتل عمد، مرد جوان با صدور دستور بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا بررسی های بیشتری درباره ادعاهای وی و همچنین روشن شدن زوایای پنهان این پرونده جنایی انجام شود.

 

اخبار حوادث - خراسان