اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معمای پرواز مرگ مالزی حل شد


نخست وزیر مالزی گفت: به خانواده های مسافران هواپیمای گمشده اطلاع داده شده است پرواز این هواپیما در جنوب اقیانوس هند به پایان رسید.

عصر ایران: نخست وزیر مالزی گفت: به خانواده های مسافران هواپیمای گمشده اطلاع داده شده است پرواز این هواپیما در جنوب اقیانوس هند به پایان رسید.

رویترز گزارش داد؛ نجیب عبدالرزاق در کنفرانس خبری در کوآلالامپور گفت: هواپیمای گمشده در جنوب اقیانوس هند سقوط کرده است.

وی افزود: هیج یک از مسافران هواپیمای گمشده نجات نیافته اند. ما این موضوع را به خانواده مسافران اطلاع داده ایم.

 یک فروند هواپیمای مسافربری مالزی با 239 سرنشین روز 8 مارس در مسیر کوالالامپور به پکن در کمتر از یک ساعت از آغاز پرواز، از صفحه رادارها ناپدید شد. جستجو از آن زمان تاکنون برای یافتن این هواپیما ناموفق بود اما هم اکنون مشخص شده است این هواپیما در جنوب اقیانوس هند سقوط کرده است.

 به تازگی استرالیا، چین و فرانسه از کشف اشیایی در جنوب اقیانوس هند خبر دادند که احتمالا با هواپیمای ناپدید ده ارتباط داشتند.


ویدیو مرتبط :
معمای خفن و هیجان انگیز فرار از تله مرگ معما را با همراه خود (بیل) حل کنید...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف یک قطعه بزرگ سفیدرنگ در اقیانوس هند/ معمای پرواز گمشده مالزی، حل می‌شود؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حدود 1 سال و نیم از گم شدن بوئینگ 777 پرواز ام اچ 370 هواپیمایی مالزی، خبر می رسد قطعه ای دیگر از این هواپیما در ساحل غربی اقیانوس هند پیدا شده است.

هنوز هیچ پاسخ قطعی در رابطه با معما پرواز ام‌اج 370 وجود ندارد؛ 17 اسفند سال 1392 بود که این هواپیما با 239 نفر سرنشین کوالالامپور را به مقصد پکن ترک کرد و در طول مسیر از رادار ها خارج شد.

دیروز یک خلبان فرانسوی اعلام کرد که قطعه ای سفید رنگ را دیده که در اقیانوس هند شناور بوده است، گفته شده این قطعه ممکن است مربوط به پرواز گم شده مالزی باشد.

2 ماه پیش قطعه ای  از بال یک هواپیمای بوئینگ در اقیانوس هند و سواحل رئونیون پیدا شد. مالزیایی‌ها تایید کرده اند این قطعه، بال بوئینگ 777 گم شده است،

به گزارش خبرآنلاین؛ سیوا وادیولو، یکی از مسوولان سازمان هواپیمایی فرانسه در رئونیون در این رابطه گفت: روز 3 شنبه یک خلبان هواپیمایی فرانسه یک قطعه سفید رنگ شناور در اقیانوس هند ودر  70 کیلومتری جزیره رئونیون را گزارش داده است.

گزارش داده شده است که این هواپیما در ارتفاع 3000 متری از سطح زمین بوده است به همین علت وادیولو می گوید این قطعه دیده شده باید حجیم باشد.

مقامات فرانسوی یک کشتی و یک هواپیما را به آن ناحیه که خلبان گزارش داده قرستادند اما تاکنون چیزی پیدا نکرده اند.

 

اخبار بین الملل - سی ان ان،آفتاب