اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معمای قتل یک زن در شبانکاره با اعترافات قاتل حل شد



فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: معمای قتل زن پرایدسواری که با شلیک گلوله در میدان خروجی شبانکاره به قتل رسیده بود با اعترافات قاتل روشن شد.

به گزارش مهر به نقل از نیروی انتظامی، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: در شب بیست و دوم دیماه سال جاری هنگامی که خانم «الف، ت» سوار بر خودرو پراید خود وارد میدان خروجی شبانکار شد، با شلیک گلوله دو موتورسوار ناشناس که سر و صورت خود را پوشانده بودند به قتل رسید.

وی اضافه کرد: با حضور کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی دشتستان و انجام تحقیقات گسترده و بررسی زوایای مختلف این حادثه، حدود ۱۵ نفر مظنون به پلیس آگاهی فراخوانده شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه مدارک و مستندات پلیس نشان می‌داد که دو نفر از مظنونین در قتل مشارکت داشته اند، تصریح کرد: این دو نفرکه از بستگان مقتول بودند به قتل اعتراف کردند.

عباس‌زاده با قدردانی از رئیس دادگاه بخش شبانکاره به‌خاطر حمایت از پلیس آگاهی در کشف این جرم، علت و انگیزه این قتل را مسائل خصوصی و خانوادگی بیان کرد.

اخبار حوادث - مهر


ویدیو مرتبط :
5 قتل مرموز،ترسناک و معمای حل نشدهء جهان که با دوربین ضبط شدند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عینک دودی قاتل، کلید معمای قتل زن میانسال



مرد جوان که به خاطر کینه قدیمی زنی را در اردبیل به قتل رسانده بود، نمی‌دانست عینک دودی او که در صحنه قتل جاماند راز این جنایت را فاش می‌کند.

به گزارش جام جم، در نخستین روز اردیبهشت امسال ماموران پلیس آگاهی اردبیل در جریان قتل زنی در یک آپارتمان در شهرک سبلان این شهر قرار گرفتند. در ادامه تیمی از ماموران همراه بازپرس ویژه قتل در محل جنایت حاضر شده و با جسد زن 53 ساله در حالی که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود در پذیرایی خانه رو به رو شدند.

کارآگاهان در بررسی محل قتل دریافتند، این زن با قاتل در اتاق خواب درگیر شده و قصد فرار از دستان او را داشته که با ضربه های چاقو از پا درآمده بود. در بازرسی اتاق خواب مقتول نیز یک عینک دودی مردانه کشف شد که در جریان تحقیقات از خانواده مقتول مشخص شد، عینک متعلق به آنها نیست و به احتمال قوی قاتل آن را در صحنه قتل جا گذاشته است.

پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از ماموران زیر نظر سرهنگ عالی زاده، رئیس پلیس آگاهی اردبیل تحقیقات برای افشای راز قتل را آغاز کردند.

با تحقیقات از دختر و پسر مقتول مشخص شد، آنها به مرد جوانی که از بستگان دور مقتول است مظنون هستند که از مدت ها قبل با هم اختلاف داشتند. با کشف این سرنخ تحقیقات روی مرد جوان به نام سعید متمرکز شد و ماموران راهی خانه او شدند اما سعید همزمان با جنایت ناپدید شده بود.

از سوی دیگر خانواده مرد جوان مدعی شدند، عینک کشف شده در خانه مقتول متعلق به سعید است.

تیم جنایی که مطمئن بودند قاتل سعید است تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری او آغاز کردند که سرانجام او وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید، تصمیم به تسلیم شدن گرفت.

متهم به قتل درباره انگیزه اش از قتل گفت: از 9 سال قبل با خانواده مقتول اختلاف داشتیم و به دنبال راهی برای انتقام بودم. روز حادثه برای ترساندن مقتول چاقویی تهیه کرده و راهی خانه او شدم. وقتی مقابل خانه رسیدم، متوجه باز بودن در آپارتمان شدم. وارد خانه شده و با مقتول در اتاق خواب روبه رو شدم. زن میانسال با مشاهده من شروع به سر و صدا کرد که مجبور شدم او را به قتل برسانم. بعد از جنایت سریع از خانه فرار کردم. خیلی ترسیده بودم و متوجه نشدم عینک دودی ام را در خانه جا گذاشته ام. متهم به قتل روز گذشته با انتقال به محل جنایت به بازسازی صحنه قتل پرداخت و با قرار قانونی روانه زندان شد.


   اخبار  حوادث  -  جام جم