اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معمار زاده گزینه دروازه‌ بان دومی استقلال


دروازه بان فصل پیش پرسپولیس که با انتقادات زیادی در این تیم روبرو بود هنوز تیم فصل آینده خود را انتخاب نکرده اما عنوان می شود که نام وی در فهرست ‌آبی ها قرار دارد و قلعه نوعی برای حضور وی تمایل دارد.

ورزش 3: دروازه بان فصل پیش پرسپولیس که با انتقادات زیادی در این تیم روبرو بود هنوز تیم فصل آینده خود را انتخاب نکرده اما عنوان می شود که نام وی در فهرست ‌آبی ها قرار دارد و قلعه نوعی برای حضور وی تمایل دارد.

 میثاق معمارزاده دروازه بان پر اشتباه فصل پیش پرسپولیس که به دلیل مشکلات بسیار زیاد نتوانست مبلغ قابل توجهی نیز از قرمز ها دریافت کند برای تیم فصل آینده خود هستیم نگرفته است اما نام وی در فهرست آبی ها برای حضور در تیم قرار دارد گفته می شود که این دروازه بان قرار است به عنوان گلر دوم آبی ها وارد این تیم شود.

از آنجا که گزینه روی استقلالی ها جذب دروازه بان خارجی است تا کنون اقدام رسمی و جدی در این خصوص انجام نشده است، اما سرمربی استقلال تمایل دارد تا یک دروازه بان با نام و نشان را به عنوان رقیب رحمتی جذب کند و این در حالی است که سید مهدی رحمتی پیشنهاد حضور یک دروازبان خارجی را صادر کرده است.

این در حالی است که معمارزاده نیز برای حضور در استقلال مشکل خاصی ندارد.

این دروازه بان قصد دارد از مسئولان مربیان و حتی هواداران پرسپولیس انتقام بگیرد و اگر پیشنهاد آبی ها جدی شود میثاق تمایل دارد تا فصل آینده را در استقلال سپری کند اما در حال حاضر پیشنهاد جذب این بازیکن توسط مسئولین مورد بررسی کامل قرار نگرفته است.

شایان ذکر است: دروازه بان سابق تیم پرسپولیس صحبتی را در خصوص تیم آینده و پیشنهاداتش مطرح نمی کند و حتی گفته می شود برخی بازیکنان لیست سیاه به پرسپولیس که در این تیم حضور ندارند حتی با پیشنهادی نیز روبرو نیستند و این موضوع تمایل وی را برای استقلالی شدن بیشتر می کند.  


ویدیو مرتبط :
بدترین دروازه بان تاریخ استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمران زاده: دروازه بان استقلال اهواز را زدم!


عمران زاده می گوید داور بازی هم می توانسته خطای او را اعلام کند و هم خطایش را نادیده بگیرد.

خبر ورزشی: هنوز هم حرف و حدیث درباره گلی که استقلالی ها در بازی با استقلال اهواز به ثمر رساندند زیاد است.خیلی ها بر این عقیده هستند که در آن بازی حنیف عمران زاده روی مدافع حریف خطا کرده است و این گل مردود است.عمران زاده چند روز پس از آن بازی در این مورد می گوید:«وقتی برای ضربه زدن به توپ تکل زدم ابتدا توپ را زدم سپس دروازه بان حریف که برای دفاع توپ شیرجه زده بود به من خورد که در آن شلوغی نفمیدم چه شد اما عتقدم داور هم می توانست خطا بگیرد و هم می توانست خطا نگیرد.»

او ادامه داد«من اول توپ را زدم و نیتم زدن توپ بود!او می توانست خطا بگیرد چون می گویند در محوطه جریمه حرف زدن با دروازه بان هم می تواند خطا باشد(خنده) اما خوشحالم گل استقلال پذیرفته شد چون دروازه بان حریف در مسیر توپ نبود و اگر هم به من نمی خورد توپ گل می شد.»