اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معمارزاده: مشکل من فنی نیست


نمی‌دانم هواداران من را دوست دارند یا نه. ولی من شخصا به پرسپولیس علاقه دارم و به موفقیت تیم فکر می‌کنم.

خبرآنلاین:  میثاق معمارزاده می‌گوید در بازی با تراکتورسازی مصدوم بوده.

میثاق معمارزاده دروازه‌بان پرسپولیس که در بازی با تراکتورسازی عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشت می‌گوید: «مشکل من فنی نیست. فوتبال همین است. متاسفانه وقتی اشتباه می‌کنی بعضی‌ها دست به تخریب آدم می‌زنند. در فوتبال این اتفاقات پیش می‌آید.

بزرگ‌تر از من هم در فوتبال افت کرده. همین پیتر چک یک سال نمی‌توانست در چلسی راه برود. من توانایی خودم را می‌شناسم. این‌طوری نیست که 4 تا گل بخورم. مجموعه‌ای از اتفاقات باعث شد این گل‌ها را بخورم. یک سری از اتفاقات در طول فصل رخ داده که امیدوارم شما آن را درک کنید.

معمارزاده در این گفت‌وگو مدعی شد قبل از بازی با تراکتورسازی مصدوم شده بوده. او در پاسخ به این سوال که چرا همان موقع به کادر فنی نگفتی که مصدوم هستی، می‌گوید: «من قبل از بازی مصدوم بودم. حالا بماند که چرا به کادر فنی نگفتم.» رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس گفته بود که اگر من داخل دروازه بودم چهار گل نمی‌خوردم. میثاق در مورد این موضوع می‌گوید: «رویانیان بزرگ‌تر تیم است. حق دارد در مورد بازیکنان و همه انتقاد کند. مشکل خاصی نیست. همه به او احترام می‌گذاریم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد گلی که از فاصله 35 متری خورد هم می‌گوید: «البته گل از فاصله 35 متری نبود. فاصله نزدیک‌تر بود. زمین خیس بود. توپ خورد به زانوی علی عسگر و سرعت توپ زیاد شد و باعث شد من نتوانم مهارش کنم. اتفاقا این‌که می‌گویند کند شده‌ام را قبول ندارم. اصلا این‌طوری نیست.

از او می‌پرسیم الان می‌توانستی دروازه‌بان تیم ملی باشی ولی الان شرایط بدی داری. میثاق می‌گوید: «حرف شما را قبول دارم. یک سری دلایل هست که این اتفاق نیفتاده ولی فعلا چیزی برای گفتن ندارم. من به فکر ضرر و سود ودم نیستم. خیلی‌ها به منافع خودشان فکر می‌کنند ولی من این‌طوری نیستم.»

سوال آخر از معمارزاده این است که به نظرش آیا هواداران او را دوست دارند؟ «نمی‌دانم هواداران من را دوست دارند یا نه. ولی من شخصا به پرسپولیس علاقه دارم و به موفقیت تیم فکر می‌کنم.»


ویدیو مرتبط :
مشکل فنی خودرو دنا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: اقتدار استیلی باید حفظ شود / مشکل معمارزاده رفع می شود / از مطبوعات خودمان توقع داریم



 

 

رویانیان: اقتدار استیلی باید حفظ شود / مشکل معمارزاده رفع می شود / از مطبوعات خودمان توقع داریم

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «مشکل به وجود آمده برای میثاق معمارزاده را رفع می کنم.»

به گزارش جام نیوز، محمد رویانیان درباره بازی پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: «بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما معتقدم پرسپولیس باید بهتر و کوبنده تر از این ظاهر شود تا بتواند با اقتدار در ادامه فصل به مصاف حریفانش برود.»

وی ادامه داد: «ما بازی های حساس و دشواری را در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ آسیا پیش رو داریم و معتقدم پتانسیل تیم پرسپولیس بیش از این است که مقابل سایپا دیدیم و قطعا با تلاش و همت بیشتر، عملکرد بهتری را از بازیکنان خواهیم دید.»

مدیر عامل پرسپولیس با اشاره به اینکه مشکل میثاق معمارزاده درون خانواده باشگاه رفع خواهد شد افزود: «از دوستان خواسته ام این مساله را رفع کنند و بر این باورم میثاق علاوه بر اینکه پسر خوب و دوست داشتنی است، یک سرمایه هم برای فوتبال ملی محسوب می شود.»

رویانیان افزود: «معمارزاده فعلا از طرف کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفته و هرگز اخراج نشده است. به هر حال مدیر عامل باشگاه باید در اینگونه شرایط مثل یک پدر عمل کند و من هم به طور حتم مشکل به وجود آمده را رفع می کنم. البته بر این مساله هم تاکید دارم که اقتدار مربی باید حفظ شود.»

وی با تکذیب مطلب روزنامه سان انگلیس که مدعی شد باشگاه پرسپولیس با ارائه پیشنهادی یک میلیون پوندی خواهان استخدام اسون گوران اریکسون شده است اظهار داشت: «بحث ما با اریکسون فعلا کلی تر از این حرف هاست و پای رقم و پولی وسط نیامده است. البته از روزنامه سان از آن جهت که آنور آبی است انتظاری نمی رود اما تقاضا و انتظار من از اصحاب رسانه این است که در وقت انتشار چنین مطالبی، حتما از مواضع رسمی باشگاه آگاه شوند و بعد در پی خبررسانی باشند.»