اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معلم فداکار خاشی به خاک سپرده شد


پیکر معلم فداکار حمیدرضا گنگو زهی که روز گذشته با نثار جانش زندگی چند دانش آموزخاشی را نجات بخشید امروز با حضور مردم و مسئولان استان سیستان و بلوچستان در منطقه پشت کوه خاش تشییع شد.

خبرگزاری مهر: پیکر معلم فداکار حمیدرضا گنگو زهی که روز گذشته با نثار جانش زندگی چند دانش آموزخاشی را نجات بخشید امروز با حضور مردم و مسئولان استان سیستان و بلوچستان در منطقه پشت کوه خاش تشییع شد.

صبح روز دوشنبه در روستای «گزو»پشت کوه شهرستان خاش در جنوب سیستان و بلوچستان حال و هوای دیگری حاکم بود و بسیاری از دانش آموزان با چشمان بارانی در غم از دست دادن معلم فداکار خود گریستند و پیکر بی جان او را تا آرامگاه ابدی اش مشایعت کردند.

عصر دیروز هنگام زنگ تفریح در حالی که بچه های مدرسه بیرون کلاس مشغول بازی بودند گردباد شدیدی وزیدن گرفت و در همین حال معلمان که متوجه ریزش دیوار بر روی بچه ها شدند سریعا برای نجات آن ها اقدام کردند.

سرعت و قدرت گردباد روز گذشته به حدی زیاد بود که آوار دو معلم فداکار را زمین گیر کرد و یکی از معلمان را در حالی که بین دیوار و بچه ها حائل شده بود جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در پی این حادثه یکی از معلمان جان خود را از دست داد و معلم فداکار دیگر نیز از ناحیه پا دچار شکستگی شدید شد.

امروز در مراسم تشییع این معلم فداکار ۵۳ دانش آموزش با فریاد معلم جان شهادتت مبارک دست به آسمان دراز کردند و برای او از خداوند متعال طلب مغرفت کردند.

حمیدرضا گنگوزهی برای حفظ جان سه دانش آموزی خاشی خودش را حائل دیوار کرد تا با اقدامی قابل تامل حق زندگی این دانش آموزان دبستان شهید رحیمی روتک خاش گرفته نشود.


ویدیو مرتبط :
معلم فداکار-ایریا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیکر آتش نشان فداکار هرمزگانی تشییع و به خاک سپرده شد(+تصاویر)



اخبار,اخبار اجتماعی, آتش نشان فداکار

پیکر برکت جوذری آتش نشان فداکار بندرعباس با حضور جمعی از مردم و مسوولان سیاسی هرمزگان و در حزن و اندوه فراوان از مقابل منزل وی تشییع و در قطعه شهدا آرامستان این شهر به خاک سپرده شد..

برکت جوذری آتش نشان بندرعباسی است که در حادثه آتش سوزی بامداد روز جمعه نهم مردادماه امسال هتل هرمز، در جریان اطفای حریق با فداکاری و از خودگذشتگی برای نجات جان مسافران، دچار گاز گرفتگی شد و چشم از این دنیا فرو بست.

حادثه آتش سوزی هتل هرمز بندرعباس در ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد روز جمعه نهم مردادماه در اتاق 213 این هتل اتفاق افتاد که در جریان این حادثه برکت جوذری جان خود را از دست داد و یکی از کارکنان هتل نیز به شدت مصدوم شده و هم اکنون در کما است.

سه مصدوم دیگر این حادثه پس از دریافت خدمات پزشکی موردنیاز از بیمارستان ترخیص شدند.

رییس کل دادگستری هرمزگان روز شنبه از دستگیری سه مظنون مرتبط با این حادثه خبر داد و گفت: یک نفر تحت تعقیب است.

برکت جوذری از نیروهای فداکار و متعهد آتش نشانی بندرعباس بود که همواره خدمات ارزنده وی مورد ستایش همگان بوده است.

این آتش نشان 42 ساله بندرعباسی 17 سال سابقه کار در آتش نشانی بندرعباس داشته و فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک بندرعباس بوده و اطفاء حریق دو آتش سوزی هتل هرمز و ستاره جنوب به فرماندهی این آتش نشان شهید انجام گرفته است.

برکت جوذری متولد یکم آذرماه 1352 در بندرعباس که دارای چهار فرزند بوده و از تاریخ 24 مرداد 77 وارد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس شده و در آخرین روز کاری خود فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک بندرعباس بوده که در حادثه بامداد نهم مردادماه هتل هرمز به درجه رفیع شهادت نایل شد.

بندرعباس در ساعت 7 و 30 دقیقه صبح روز پنجشنبه هشتم مردادماه امسال نیز شاهد حادثه تلخ آتش سوزی دیگری در مجتمع تجاری ستاره جنوب بود که در این حادثه نیز سه نفر جان خود را از دست دادند و 30 نفر مصدوم شدند که حال یکی از مصدومان وخیم است.

 

اخبار,اخبار اجتماعی, آتش نشان فداکار

 

اخبار,اخبار اجتماعی, آتش نشان فداکار

 

 

اخبار,اخبار اجتماعی, آتش نشان فداکار

 


اخبار اجتماعی - خبر آنلاین