اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معلم سنگدل دانش آموز بی‌گناه را تا سر حد مرگ کتک زد+تصاویر



معلمی سنگ‌دل بدون رحم کردن به شاگردش او را به شدت کتک زد و با فشار دادن گلویش سعی داشت دانش‌آموزش را به قتل برساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،معلمی سنگ‌دل بدون رحم کردن به شاگردش او را به شدت کتک زد و با فشار دادن گلویش سعی داشت دانش‌آموزش را به قتل برساند.

جازمین پنیکس 39 ساله معلمی است که در میل‌والکی، ویسکانزاس، تدریس می‌کرد و خوشبختابه پس از دستگیری از مدرسه اخراج شد.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


به گزارش دیلی‌میل، این معلم نژادپرست، دانش‌آموز 14 ساله سیاه‌پوست را سر درس زیست‌شناسی به شدت کتک زد. این معلم در ابتدا صندلی دانش‌آموز را محکم کشید به طوری که دانش آموز به زمین افتاد ولی معلمش سر او را به صندلی کوبید و او را روی صندلی پرت کرد و سرانجام دستش را دور گردن او حلقه کرد و به شدت فشار داد.

مسئولین مدرسه پس از آگاهی از عمل وی، او را اخراج کردند و روز بعد این معلم وحشی صفت دستگیر شد. دانش‌آموز مجروح هم پس از انتقال به بیمارستان مورد درمان قرار گرفت.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


گفتنی است،پنیکس پس از محاکمه به 6 سال زندان و پرداخت 10 هزار دلار محکوم شد.

 


ویدیو مرتبط :
کتک زدن دانش آموز سر کلاس توسط معلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدر خشمگین شیطان 18 ساله را تا سر حد مرگ کتک زد/ شکارچی کودکان معصوم پشت میله‌های زندان افتاد + عکس



متجاوز ۱۸ ساله آمریکایی بعد از اینکه پدر یکی از قربانیان او را در حال سوءاستفاده جنسی از پسر ۱۱ ساله‌اش به دام انداخت، توسط این پدر مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

اخبار,اخبارحوادث,کودک  آزاری

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پسر ۱۸ ساله به نام "ریموند فرولاندر" بعد از اینکه در حال سوءاستفاده جنسی بیمارگونه از یک پسر ۱۱ ساله به دام انداخته شد، تا حد مرگ توسط پدر قربانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در استخر خون خود‌‌ رها شد تا بمیرد.

پدر قربانی که نام او به دلایل قانونی فاش نخواهد شد، به یک حمله بسیار خشونت آمیز برروی یک پسر ۱۸ ساله روان پریش دست زد و بعد از کبود کردن کل بدن او، نوجوان را بی‌هوش‌‌ رها کرد تا بمیرد.

پدر قربانی، بعد از ضرب و شتم شدیدی که با این حمله، توانست نوجوان شیطانی را به زمین بزند، با پلیس شهر "دایتون" آمریکا تماس گرفت و به آن‌ها گفت: من با چشمان خود دیدم که این پسر بالغ در حال آزار و اذیت جنسی پسر ۱۱ ساله‌ام است، من نتوانستم این را تحمل کنم و به جای شما ماموران پلیس، تصمیم گرفتم او را از پا در آورم.

زمانی که ماموران پلیس به صحنه حادثه رسیدند، متجاوز ۱۸ ساله را دیدند که در خون خود غلط می‌زند و رو به مرگ است،آن‌ها متهم "فرولاندر" را برای زنده ماندن به بیمارستان منتقل کردند.

این پسر بعد از اینکه از مرگ جان سالم به در برد، به ۳ سال سوء استفاده جنسی از کودکان اقرار کرد.

رئیس پلیس "مایک چستوود" به خبرگزاری‌ها گفت: پدراین قربانی ۱۱ ساله، برای ضرب و شتم و بی‌هوش‌‌ رها کرن این پسر با صدمات جدی، متهم نمی‌شود چرا که او مثل یک پدر واقعی عمل کرده است.

وی افزود: این پدر دقیقا کاری را انجام داده است که هر پدر حقیقی در این شرایط عمل می‌کرد.

"فرولاندر" در دادگاه روز ۵ شنبه ۲ آپریل ۲۰۱۵، بعد از اینکه هیچ اعتراضی به اتهام تجاوزهای شیطانی‌اش بر روی قربانیان زیر ۱۲ سال نداشت، به ۲۵ سال زندان محکوم شد.

"فرولاندر" همچنین مجبور شد تا برگه سابقه متجاوز جنسی را امضا کند و برای همیشه باید این نام ننگین را با خود به یدک بکشد.

بعد از حکم او، پدر قربانی به روزنامه‌ها گفت: او در طی تمام ۲۵ سال آینده، خواهد فهمید که به چه دلیل اجازه دادم تا زنده بماند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران