اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معلم سابق فیزیک رهبر جدید داعش!


یک مجله آمریکایی از تعیین یک معلم سابق فیزیک به عنوان رهبر جدید گروه تروریستی داعش خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مجله آمریکایی نیوزویک گزارش داد که گروه تروریستی داعش یک معلم سابق فیزیک را بعد از مجروح شدن ابوبکر بغدادی به صورت موقت به عنوان رهبر خود تعیین کرده است.

این مجله در ادامه به نقل از هشام الهاشمی، مشاور دولت عراق گزارش داد که ابو علاء العفری در حال حاضر بعد از مجروحیت بغدادی مسئولیت گروه تروریستی داعش را بر عهده دارد.

العفری در سال 1998 قبل از آنکه به یکی از رهبران القاعده تبدیل شود به افغانستان سفر کرد و در سال 2004 سرسپردگی خود را به این گروه تروریستی اعلام کرد.

الهاشمی تاکید کرد که العفری از سوی بن لادن بعد از کشته شدن ابوعمر البغدادی و ابوایوب المصری برای رهبری تشکیلات القاعده در عراق نامزد شده بود.


ویدیو مرتبط :
رئیس داعش رهبر داعش جنایت بزرگ و قاتل هزارن نفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معلم سابق فیزیک رهبر جدید داعش؟



اخبار,اخباربین الملل, داعش

یک مجله آمریکایی از تعیین یک معلم سابق فیزیک به عنوان رهبر جدید گروه تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجله آمریکایی نیوزویک گزارش داد که گروه تروریستی داعش یک معلم سابق فیزیک را بعد از مجروح شدن ابوبکر بغدادی به صورت موقت به عنوان رهبر خود تعیین کرده است.

 

این مجله در ادامه به نقل از هشام الهاشمی، مشاور دولت عراق گزارش داد که ابو علاء العفری در حال حاضر بعد از مجروحیت بغدادی مسئولیت گروه تروریستی داعش را بر عهده دارد. العفری در سال 1998 قبل از آنکه به یکی از رهبران القاعده تبدیل شود به افغانستان سفر کرد و در سال 2004 سرسپردگی خود را به این گروه تروریستی اعلام کرد. الهاشمی تاکید کرد که العفری از سوی بن لادن بعد از کشته شدن ابوعمر البغدادی و ابوایوب المصری برای رهبری تشکیلات القاعده در عراق نامزد شده بود

 

 اخبار بین الملل  - ایسنا