اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معلم برهنه در مدرسه قصد تجاوز به یک دانش آموز را داشت!



عکس های تکان دهنده از یک معلم چینی برهنه که در حیاط مدرسه قصد تجاوز به یک دانش آموز دختر را داشت در سایتهای اجتماعی چین منتشر شد. این دبیرستان در استان گوانگخی چین واقع است.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العربیه، این حادثه در روز 28 مارس در دبیرستان تایپینگ در شهر لینگشان روز داده و وبسایت چینی «پیپلز دیلی» آنرا گزارش داده است.

با دیدن این منظره دبیران دیگر مداخله کرده و دختر دانش آموز را از چنگ این دبیر 30 ساله بیرون آوردند. گفته می شود که این دانش آموز آسیبی ندیده است.

مقامات آموزش و پرورش شهر «لینگشان» این رویداد را تایید کرده و گفتند که دبیر مورد بحث سابقه بیماری روانی داشته است.

این دبیر مسئول آزمایشگاه دبیرستان بوده و به گفته این مقامات بار دیگر به بیمارستان روانی منتقل شده است. مقامات امنیتی چین مشغول تحقیق پیرامون این رویداد هستند.

 

 اخبار حوادث  -  جام جم


ویدیو مرتبط :
معلم و دانش آموز خنگ!!!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز راننده سرویس مدرسه به دانش آموز هندی



تجاوز راننده سرویس مدرسه به دانش آموز هندی

پلیس هند از دستگیری راننده یك سرویس مدرسه خبر داد كه طی چند ماه گذشته یك دانش آموز را مورد تجاوز قرار داده است.

بنابر اعلام پلیس هند، متهم طی چند ماه گذشته این دختر را بارها مورد تجاوز قرار داده و او را نسبت به افشای این راز تهدید كرده است.

والدین این كودك كه به طور اتفاقی از وقوع این جنایت باخبر شدند به پلیس گفتند: پس از اطلاع از این اتفاق مسئولان مدرسه را مطلع ساختیم اما آنان هیچ اقدامی نكردند به همین دلیل شكایتی علیه راننده سرویس مدرسه دخترمان تنظیم كردیم.

پلیس هند پس از شنیدن ادعای والدین این كودك و انجام بررسی‌های لازم متهم را دستگیر و روانه بازداشتگاه كرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ایندین تایمز، بنابر اعلام پلیس هند ارتكاب به چندین مورد تجاوز و به خطر انداختن جان یك كودك متوجه این متهم است./ایسنا