اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معلم انگلیسی جزو مفقودان فاجعه منا +عکس


ناهید کوثر علی معلم محبوب شهر منچستر انگلیس در روز فاجعه منا ناپدید شده است. او در آن روز به علت گرمازدگی مسیرش از همسرش جدا شد.

خبرآنلاین: ناهید کوثر علی معلم محبوب شهر منچستر انگلیس در روز فاجعه منا ناپدید شده است. او در آن روز به علت گرمازدگی مسیرش از همسرش جدا شد.

ناهید کوثر علی، یک دستیار آموزشی ۴۷ ساله است که نتوانست رمی جمرات را هم اجرا کند، به شکل عجیبی از عید قربان و پس از حوادث منا گم شده است.

این زن ۳ فرزند نیز دارد. او تازه در یک مدرسه دختران مسلمان در اولدترافورد منچستر شروع به کار کرد بود که برای مناسک حج به عربستان رفت.

معلم انگلیسی جزو مفقودان فاجعه منا +عکس



ویدیو مرتبط :
پیگیری سرنوشت مفقودان ایرانی فاجعه منا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار عکس کوچکترین قربانی فاجعه منا



فعالان شبکه‌های اجتماعی تصاویری از کوچکترین قربانی حادثه خونین منا که به کشته و زخمی شدن صدها تن از حجاج انجامید را منتشر کردند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,حادثه منا

 

اخبار اجتماعی - انتخاب