اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«معصوم» اجلاس را برای اعتراض ترک کرد


رئیس جمهوری عراق، سالن اجلاس نشست سالانه سران اتحادیه عرب در شرم الشیخ مصر را هنگام سخنرانی رئیس‌جمهور فراری یمن ترک کرد.

خبرگزاری فارس: فؤاد معصوم رئیس جمهوری عراق، امروز به هنگام سخنرانی «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری (فراری و مستعفی) یمن، اجلاس را ترک کرد.

منصور هادی در سخنان خود مدعی شد که انصارالله به ثبات یمن صدمه می‌زند و بر رئیس جمهور قانونی این کشور کودتا کرده است.

پس از این، فؤاد معصوم به هنگام سخنرانی خود در این اجلاس، خواستار بازگشت همه طرف‌ها به میز گفت‌وگو در یمن شد و گفت: همه طرف‌ها باید به گفت‌وگو در یمن بازگردند.

او دخالت خارجی در یمن را رد کرد و گفت دخالت خارجی، به یمن کمک نمی‌کند که از این بحران خارج شود.

عراق از جمله کشورهایی است که عملیات تجاوز عربستان به مردم یمن را رد کرد و از آن انتقاد کرد.


ویدیو مرتبط :
اعتراض صلح آمیز فعالان مخالف اجلاس G20 به شکل زامبی‌های خاکستری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخست وزیر سوریه در اعتراض به سخنان مرسی سالن اجلاس را ترک کرد/فارس: برای مصاحبه بود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نخست وزیر سوریه در اعتراض به سخنان مرسی سالن اجلاس را ترک کرد/فارس: برای مصاحبه بود

سوریه از حدود یک و نیم سال قبل ، درگیر بحران داخلی است. روز گذشته بشار اسد ، با متهم کردن قدرت های خارجی از جمله ترکیه به تجهیز تروریست ها به سلاح ، آنان را مسوول خونریزی های این کشور دانست.نخست وزیر سوریه در اعتراض به سخنان مرسی درباره این کشور، سالن اجلاس سران جنبش عدم تعهد را ترک کرد.

به گزارش عصرایران، خبرنگار الجزیره از تهران خبر داد: همزمان با سخنرانی محمد مرسی رئیس جمهور مصر درباره سوریه، هیئت دیپلماتیک سوریه به ریاست نخست وزیر این کشور، در اعتراض به سخنان مرسی، سالن اجلاس را ترک کرد.

مرسی در سخنرانی خود در اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران، حکومت سوریه را ظالم توصیف کرد و گفت حکومت سوریه مشروعیت خود را از دست داده است و مصر با ملت سوریه اعلام همبستگی می کند.

مرسی همچنین خواستار وحدت و یکپارچگی مخالفان حکومت سوریه شد.

سوریه از حدود یک و نیم سال قبل ، درگیر بحران داخلی است. روز گذشته بشار اسد ، با متهم کردن قدرت های خارجی از جمله ترکیه به تجهیز تروریست ها به سلاح ، آنان را مسوول خونریزی های این کشور دانست.مصر از مخالفان اسد حمایت می کند.

دقایقی بعد از انتشار خبر فوق ، "فارس" به نقل از شبکه المیادین با تکذیب خروج هیات سوری از سالن نوشت: ولید المعلم برای انجام یک مصاحبه از سالن خارج شد و سپس بازگشت./عصرایران