اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معصومه ابتکار: آقای روحانی شطرنج را خوب بلد است



اخبار,اخباراجتماعی ,معصومه ابتکار

معصومه ابتکار با انتشار تصویری از رئیس‌جمهور به تمجید از وی پرداخت.

به گزارش فارس، معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با انتشار تصویری از حجت‌الاسلام حسن روحانی به تمجید از وی پرداخت.

وی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:  رییس جمهور روحانی را در این سال ها بهتر شناختم. ایشان علاوه بر اینکه یک حقوقدان است، یک فرد اخلاق گرا و نیز یک استراتژیست واقعی است.

استراتژیست بودن او را می شود در ایجاد امید میان مردم، در مهار تورم افسار گسیخته، در به نتیجه رساندن مذاکرات دشوار و پیچیده هسته ای و در مقابله با فساد مشاهده کرد. شاید همین نگاه راهبردی، منتقدین بی انصاف او را اینگونه نگران کرده است.

دو روز پیش آقای روحانی مطالب مهمی را در جمع سپاهیان عزیز گفت که باز هم استراتژیست بودن او را تایید می کند. از جمله اینکه: «امروز بعد از برجام و تحریم، کشور نیاز به حرکت بزرگ دارد. امروز دشمن تنها صهیونیست‌ها، امریکا و تروریست‌ها نیستند، بلکه دشمن امروز ریزگردها، بیکاری، رکود، تورم، سست شدن اخلاق و ایمان در جامعه هستند که بسیار خطرناکند.» البته از ایشان نپرسیده ام، ولی بنظرم آقای روحانی شطرنج را هم خوب بلد است.

 

اخبار,اخباراجتماعی ,معصومه ابتکار

 
 اخباراجتماعی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
معصومه ابتکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابتکار: روحانی شطرنج هم خوب بلد است


«معصومه ابتکار» رئیس سازمان محیط زیست با انتشار تصویری از حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: رئیس جمهوری را در این سال ها بهتر شناختم، ایشان علاوه بر اینکه یک حقوقدان است، یک فرد اخلاق گرا و استراتژیست واقعی است.

خبرگزاری ایرنا: «معصومه ابتکار» رئیس سازمان محیط زیست با انتشار تصویری از حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: رئیس جمهوری را در این سال ها بهتر شناختم، ایشان علاوه بر اینکه یک حقوقدان است، یک فرد اخلاق گرا و استراتژیست واقعی است.

ابتکار در ادامه این یادداشت خود آورده است: «استراتژیست بودن رئیس جمهوری را می شود در ایجاد امید میان مردم، در مهار تورم افسار گسیخته، در به نتیجه رساندن مذاکرات دشوار و پیچیده هسته ای و در مقابله با فساد مشاهده کرد؛ شاید همین نگاه راهبردی، منتقدان بی انصاف او را اینگونه نگران کرده است.

روز سه شنبه آقای روحانی مطالب مهمی را در جمع سپاهیان عزیز گفت که باز هم استراتژیست بودن او را تائید می کند؛ از جمله اینکه: «امروز بعد از برجام و تحریم، کشور نیاز به حرکت بزرگ دارد. امروز دشمن تنها صهیونیست ها، آمریکا و تروریست ها نیستند، بلکه دشمن امروز ریزگردها، بیکاری، رکود، تورم، سست شدن اخلاق و ایمان در جامعه هستند که بسیار خطرناکند»، البته از ایشان نپرسیده ام، اما بنظرم آقای روحانی شطرنج را هم خوب بلد است.»