اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معروف: هنر ولاسکو، تغییر ذهنیت ما بود


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ولاسکو از زمانی که به ایران آمده تغییر زیادی در شرایط فیزیکی و تکنیکی ما ایجاد نکرده است بلکه تمام هنر او در تغییر ذهن و رفتار ما خلاصه می‌شود.

سایت فدراسیون جهانی والیبال: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ولاسکو از زمانی که به ایران آمده تغییر زیادی در شرایط فیزیکی و تکنیکی ما ایجاد نکرده است بلکه تمام هنر او در تغییر ذهن و رفتار ما خلاصه می‌شود.

صبح امروز (چهارشنبه) در سالن والیبال شهر کیوتو، تیم ملی ایتالیا را از پیش رو برداشت تا نشان دهد که قهرمان 2 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا حالا در مسابقات بین‌المللی بزرگ‌تر هم یک مدعی است. تیم ملی ایران، دومین حضور خود را در مسابقات جام بزرگ قهرمانان تجربه می‌کند اما خیلی چیزها نسبت به 4 سال گذشته که به مقام پنجم رسیدند، فرق کرده است.

شکی نیست که خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی ایران نقش بسزایی در دگرگونی والیبال ایران در این دوره زمانی کوتاه داشته است. سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران در این‌باره می‌گوید: ولاسکو از زمانی که به ایران آمد تغییر زیادی در شرایط فیزیکی و تکنیکی ما ایجاد نکرده است. تمام هنر او در تغییر ذهن و رفتار ما خلاصه می‌شود. او تمام ذهنیت ما را در چند سال گذشته تغییر داده است. او زمانی که به ایران آمد بلافاصله عنوان کرد که ایران پر از بازیکنان مستعد است ولی باید شرایطی مهیا شود که آنها بتواند این استعداد را بروز دهند. ولاسکو این کار را انجام داد و حالا ما مطمئن هستیم که می‌توانیم با بهترین تیم‌های دنیا رقابت کنیم.

در واقع سال‌های زیادی بود که ایران به عنوان یکی از قدرت‌های والیبال آسیا به حساب می‌آمد اما در خارج از آسیا اسم و رسمی نداشت. معروف می‌گوید: فکر می‌کنم حضور در لیگ جهانی، نقطه عطف والیبال ایران بود. ما با حضور در لیگ جهانی این فرصت را پیدا کردیم که فقط با قدرت‌های آسیا روبرو نشویم و به مصاف تیم‌های خوب دنیا نیز برویم. همان طور که می‌دانید والیبال آسیا در دنیا چندان مطرح نیست و ما برای این که می‌فهمیدیم کجای دنیا قرار داریم باید با تیم‌هایی از دیگر قاره‌ها رقابت می‌کردیم. لیگ جهانی، رقابتی تمام عیار بود تا به جایگاه واقعی خودمان پی ببریم و مسابقات جام بزرگ قهرمانان نیز ادامه همین راه است.

تیم ملی ایران صبح امروز برای دومین بار در سال 2013  موفق به شکست ایتالیا شد. تیم ایتالیا در شهر مودنا و در چارچوب لیگ جهانی، بازی را به ایران واگذار کرد: آن بازی، مسابقه‌ای مهم برای ما و دیداری خیلی ویژه برای ولاسکو بود. او سال‌ها در تیم مودنا کار کرده بود. با شکست ایتالیا در خاک خودش ما مطمئن شدیم که می‌توانیم در بین بزرگان والیبال دنیا حضور داشته باشیم.

پاسور تیم ملی ایران در مورد شکست مقابل برزیل نیز گفت: ما بعد از این شکست و کسب یک پیروزی مقابل ایتالیا، 3 مسابقه دیگر هم پیش رو داریم و خیلی خوشحال می‌شوم که هر 2 مسابقه را ببریم.

معروف در پایان گفت: ما سال گذشته با اختلاف یک ست نسبت به استرالیا از رسیدن به المپیک لندن محروم شدیم. حالا هدف ما این است که در مسابقات قهرمانی 2014 جهان در لهستان به مرحله یک چهارم نهایی و جمع 8 تیم برتر برسیم. علاوه بر این تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به المپیک 2016 برزیل انجام می‌دهیم. اگر پیشرفت ما همین طور ادامه پیدا کند می‌توانیم برای تیم‌های پرستاره‌ای که اکنون در ژاپن هستند یک حریف سرسخت باشیم.


ویدیو مرتبط :
تغییر ذهنیت - هوشیاری برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات پرونده"خودکشی دختری به دلیل تعرض هنر پیشه معروف"



 

 

جزییات پرونده

 

پانا:معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا درخصوص انتشار خبری تحت عنوان "گزارش تکان دهنده از پشت صحنه سینما!" در یکی از نشریات گفت: تا کنون پرونده‌ای تحت عنوان "خودکشی دختری به دلیل آزار و اذیت هنر پیشه معروف" به پلیس آگاهی واصل نشده است.

پانا:این خبر، دختر 20 ساله‌ای به منظور نوشتن زندگی‌نامه یکی از بازیگران معروف تلویزیون و سینما به محل دفتر کار او رفته که مورد تعرض قرار می‌گیرد و در نهایت به دلیل ناامیدی از احقاق حق خود دست به خودکشی می‌زند. همچنین در ادامه این خبر آمده است که سه قربانی دیگر، توسط این هنرپیشه معروف، مورد تعرض قرار گرفته‌اند.

سرهنگ "هادی مصطفایی" معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص خبر منتشره فوق گفت: در تمام وقایع خودکشی که احتمال جنایت و دگر‌کشی متصور باشد، یا اینکه بررسی انگیزه و نقش احتمالی سایر افراد و جرم‌های ارتکابی بر قربانی، نیاز به تحقیقات پلیسی داشته باشد، پرونده از طرف مراجع قضایی به پلیس آگاهی ارجاع و تحت رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی افزود: برابر سوابق موجود، تا‌کنون پرونده‌ای با مضمون و محتوای ذکر شده به پلیس آگاهی واصل نشده است.

سرهنگ مصطفایی یادآور شد: همان‌طور که می‌دانید، در مراحل تحقیق و دادرسی به یک پرونده، شهرت، بازیگر سرشناس بودن‌، یا داشتن سمت رسمی و غیره، هیچ‌کدام مانع تحقیق نیست و دراین مورد خاص نیز، چنانچه شکایت یا اطلاعاتی از طرف خانواده یا افرادی که مورد تعرض قرار گرفته‌اند مطرح شود، قطعا برابر روال قانونی اقدام خواهد شد.... / pana.ir