اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معرفی نامزد های پنجمین جشنواره وب ایران


دبیرخانه پنجمین جشنواره وب ایران اسامی نامزد های دریافت تندیش بهترین وب سایت سال ۱۳۹۱ را اعلام کرد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: دبیرخانه پنجمین جشنواره وب ایران اسامی نامزد های دریافت تندیش بهترین وب سایت سال ۱۳۹۱ را اعلام کرد.

اسامی و اطلاعات سایت های نامزد در پنجمین جشنواره وب ایران در آدرس http://directory.iranwebfestival.com/1391 برای عموم قابل مشاهده است.

اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران چهارشنبه ۲۵ بهمن۱۳۹۱  در سالن همایش های پژوهشگاه فضای مجازی (شورای عالی فضای مجازی) با حضور مدیران وب سایت برتر فارسی٬ مدیران سایت های کاندیدا و داوران برتر پنجمین جشنواره وب ایران برگزار خواهد شد. جشنواره وب ایران امسال با حمایت مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارسال اسلامی برگزار می گردد.

از ملاک های داوری در پنجمین جشنواره وب ایران می تواند به محتوا (Content) ساختار و مسیر (Navigation) طراحی دیداری (Visual Design) کارکرد(Performance) تعامل (Interactivity) تجربه کلی (Overall Experience) اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :
به روز 88 گزارش از اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رای گیری مردمی پنجمین جشنواره وب ایران


سایت های شرکت کننده در جشنواره می توانند علاوه بر بخش داوری که سایت برتر توسط آرای داوران جشنواره انتخاب و معرفی می شود٬ در بخش رای مردمی نیز شرکت کنند.

 
 
 
 
صبح بخیر: سایت های شرکت کننده در جشنواره می توانند علاوه بر بخش داوری که سایت برتر توسط آرای داوران جشنواره انتخاب و معرفی می شود٬ در بخش رای مردمی نیز شرکت کنند.

جشنواره وب ایران در هر گروه ۲ سایت برتر دارد که یکی به انتخاب هیات داوران و دیگری توسط آرای مردم انتخاب می شود.


کاربران می توانند با رای دادن به سایت یا سایتهای مورد علاقه شان، آن سایت را در بین برندگان مردمی جشنواره وب ایران قراردهند.





مدیران سایت ها میتوانند پس از ورود به پروفایل خود در بخش ثبت نام جشنواره وب ایران، از منوی سمت راست گزینه "دفتر کار من" را انتخاب کرده و کد های لازم برای قرار دادن لینک به رای مردمی را دریافت و در سایت خود قراردهند.

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ در تهران برگزار می شود و سایت های برتر در هر گروه معرفی و تندیس سایت برتر سال ۱۳۹۱ را دریافت می کنند.

لازم به ذکر است در طول 3 ماه زمان ثبت نام سایت ها، در کل ۶۰۶۱ سایت در ۵۸ گروه در جشنواره وب ایران ثبت نام کرده اند.