اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معرفی نامزدهای اسکار توسط جنیفر لارنس


جنیفر لارنس با حضور در یک نشست مطبوعاتی در سالن ساموئل گلدوین تیه‌تر در بورلی هیلز، اسامی نامزدهای هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار را اعلام خواهند کرد.

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی فهرست کوتاه نامزدهای بخش چهره‌پردازی هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار را اعلام کرد.

هفت فیلم این فهرست عبارتند از «آلبرت نابز»، «ناشناس»، «هنرمند»، «گنزبورگ: یک زندگی قهرمانانه»، «هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت 2»، «هوگو» و «بانوی آهنین».

اعضای شاخه چهره‌پردازی آکادمی روز 21 ژانویه (اول بهمن) 10 دقیقه از هر هفت فیلم را می‌بینند و سپس درباره سه نامزد نهایی این بخش تصمیم می‌گیرند.



ویدیو مرتبط :
جنیفر لارنس:عطش مبارزه اشتعال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامزدهای اولیه جایزه اسکار بهترین موسیقی معرفی شدند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نامزدهای اولیه جایزه اسکار بهترین موسیقی معرفی شدند

آکادمی اسکار فهرستی اولیه ۱۰۴ نامزد جایزه بهترین موسیقی اعلام کرد.

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا فهرست بلند ۱۰۴ موسیقی از فیلم های اکران شده در سال ۲۰۱۲ که دارای بیشترین شانس برای نامزدی در هشتاد و پنجمین دوره این جایزه هستند را معرفی کرد.

اعضای آکادمی از میان این نامزدهای معرفی شده ۵ موسیقی را به عنوان نامزدهای اصلی دریافت جایزه اسکار معرفی می کنند.

تنها موسیقی هایی می تواند در این بخش از مراسم جوایز سینمایی اسکار وارد رقابت شوند که به صورت ویژه برای یک فیلم بلند ساخته شده اند.

از مهمترین آثار حاضر در فهرست آکادمی اسکار می توان به موسیقی فیلم «آبراهام لینکلن» ساخته «هنری جکمن»، موسیقی فیلم «آناکارنینا» ساخته «داریو ماریانلی» اشاره کرد.

دیگر آثار شاخص این فهرست شامل موسیقی فیلم های «آرگو» از الکساندر دسپلت، فیلم «کشتی جنگی» از دیوید یابلونسکی، «چارپایان حیات وحش جنوب» از بن زیتلن، «شوالیه تاریکی برمی خیزد» از هنس زیمو، «هیچکاک» و »فرانکنوینی»، «هابیت»، «زندگی پی»، موسیقی فیلم «استاد»، «مردان سیاه پوش» و «ظهور نگهبانان» از الکساندر دسپلت می شوند.

پنج نامزد نهایی از میان فهرست روز دهم ژانویه انتخاب و موسیقی فیلم برگزیده اسکار ۲۰۱۳ روز ۲۴ فوریه در هشتاد و پنجمین مراسم جوایز سینمایی اسکار معرفی خواهد شد./آفتاب