اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معرفی محمود یاوری به کمیته انضباطی


اکبر ایرانمنش می‌گوید با استعفای محمود یاوری موافقت نکرده و او را به کمیته انضباطی باشگاه مس واگذار می‌کند.

ایسنا: اکبر ایرانمنش می‌گوید با استعفای محمود یاوری موافقت نکرده و او را به کمیته انضباطی باشگاه مس واگذار می‌کند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پی آخرین وضعیت نیمکت این تیم پس از استعفای محمود یاوری، اظهار کرد: من روز گذشته با یاوری صحبت کردم و به او گفتم به خاطر اتفاقی که برای مهدی محمدی افتاده و وضعیت کنونی باشگاه تا یک هفته در تیم بمان تا ما یک مربی پیدا کنیم و بعد از مس برو. اما او خیلی مصر بود که نمی‌تواند در مس به کارش ادامه دهد و می‌خواهد برود.

وی ادامه داد: هرچقدر به یاوری اصرار و از او خواهش کردیم که بماند نپذیرفت و من هم با استعفای او موافقت نمی‌کنم. دیگر باقی قضایا را به هیات مدیره باشگاه و کمیته انضباطی واگذار می‌کنم. او با ما تا پایان فصل قرارداد دارد و باید به تعهداتش پایبند باشد. من به او گفتم آیا در قرارداد شما با باشگاه چنین بندی آمده که هر زمان دوست داشتید استعفا بدهید و بروید؟

ایرانمنش با انتقاد از یاوری گفت: او با ما راه نیامد. بنابراین ما هم با او راه نمی‌آییم. یاوری گفت من یک سوم فصل را کار کرده‌ام و پولش را هم گرفته‌ام. اگر می‌خواهید حساب و کتاب کنید و اگر بیشتر گرفته‌ام قسمتی از آن را به باشگاه پس بدهم. من گفتم نیازی به این پول‌ها نداریم. ما به مساعدت شما نیاز داریم که در این یک هفته کنار تیم بمانید.

او اظهار کرد: یاوری در ابتدا گفت که باید به مکه بروم. من هم گفتم اگر این‌طور است که یک توفیق اجباری است و نمی‌شود کاری کرد. سپس به او گفتم رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که شما با فجر صحبت کرده‌اید. یاوری هم جواب داد همین الان ممکن است چنین کاری کرده باشم و حتی پیش‌قرارداد هم با آنها امضا کرده باشم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پاسخ به این سوال که چرا یاوری این‌قدر به رفتن از مس اصرار دارد، گفت: او باید بماند و کارش را انجام دهد. به یاوری حتی نمی‌شود گفت بالای چشمت ابرو است. من به او گفتم تماشاگران کرمان پشت شما هستند و ما هم حمایتتان می‌کنیم اما او باز هم قبول نکرد. فعلا خرمزی و چند مربی داخلی تیم را تمرین می‌دهند تا بتوانیم یک مربی ایده‌آل برای تیم پیدا کنیم.

ایرانمنش درباره‌ی آخرین وضعیت کهن‌دل سرپرست مس هم اظهار کرد: دکتر گفته کهن‌دل نباید جایی که هیجان دارد حضور داشته باشد. من سال 83 مدیرعامل مس بودم. در آن زمان هم به خاطر اتفاقاتی که افتاده بود یاوری قهر کرد و از مس رفت. من تیم را شانزدهم تحویل گرفتم و فصل بعد دوازدهم شدیم. فصل بعد از آن هم توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. الان هم دوباره تیم شانزدهم جدول را دست من داده‌اند. فقط تفاوتش با آن زمان این است که الان دو مشکل داریم. یکی آقای محمدی بود که به رحمت خدا رفت و کهن‌دل هم که وضعیت خوبی ندارد.

او درباره گزینه‌های احتمالی مس برای انتخاب سرمربی بعدی گفت: ما هنوز فرصت نکرده‌ایم با کسی صحبت کنیم. مثل این‌که آقای فروتن سرپرست ذوب آهن گفته ما با لوکا بوناچیچ وارد مذاکره شده‌ایم اما از ایشان بپرسید چه کسی از مس با لوکا حرف زده است؟ فعلا باید فکر کنیم و ببینیم چه گزینه‌ای را می‌توانیم برای سرمربیگری انتخاب کنیم.


ویدیو مرتبط :
شکایت کیروش از ترابیان به کمیته انضباطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون در کمیته انضباطی !


شما نیز حتما با این مشکل مواجه شده‌اید که خانه‌تان پس از ساعت‌ها جمع و جور كردن و انجام تمیزکاری‌های معمول، بازهم آنطور که باید و شاید تمیز و منظم به‌نظر نمی‌رسد. البته ممکن است سایر افراد خانواده شما را وسواسی بخوانند اما مطمئن باشید که حق باشماست!