اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معرفی صالحی برای وزارت علوم شایعه است


معاون پارلمانی وزارت علوم، تحتیقات و فناوری گفت: خبر معرفی صالحی و کواکبیان برای وزارت علوم شایعه بوده و فقط در حد گمانه زنی است و صحت ندارد.

خبرگزاری تسنیم: معاون پارلمانی وزارت علوم، تحتیقات و فناوری گفت: خبر معرفی صالحی و کواکبیان برای وزارت علوم شایعه بوده و فقط در حد گمانه زنی است و صحت ندارد.

سعدالله نصیری قیداری در گفت‌وگویی با بیان اینکه فعلا گزینه‌ای برای معرفی به مجلس در نظر گرفته نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ گزینه‌ای برای وزارت علوم مطرح نیست و فعلا نمی‌توان اظهار نظری در این باره داشت.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا خبر معرفی صالحی و کواکبیان به مجلس برای وزارت علوم چه میزان صحت دارد؟ عنوان کرد: خبر معرفی این ۲ گزینه برای وزارت علوم شایعه است و فعلا گزینه‌ای برای وزارت علوم قطعی نشده و گزینه‌های مطرح شده در برخی رسانه‌ها صحت ندارد.

معاون پارلمانی وزارت علوم، تحتیقات و فناوری ابراز کرد: این روزها گمانه زنی‌های فراوانی در مورد گزینه احتمالی وزارت علوم مطرح می‌شود که هیچ کدام صحت ندارد.


ویدیو مرتبط :
درگیری میان دانشگاه آزاد و وزارت علوم برای معرفی رشته‌های دانشگاهی جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال معرفی فرهادی برای وزارت علوم



اخبار,اخبار دانشگاه , وزارت علوم

 

اخبار دانشگاه - احتمال معرفی فرهادی برای وزارت علوم

یکی از نمایندگان از احتمال معرفی محمد فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر و وزیر سابق بهداشت برای تصدی وزارت علوم به مجلس خبر داد.

یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به احتمال معرفی محمد فرهادی برای تصدی سکان وزارت علوم اظهار داشت: شنیده‌ها از این موضوع حکایت دارد که دولت بنا دارد تا فرهادی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس جمعیت هلال احمر را برای تصدی وزارت علوم و برای کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی کند.

وی افزود: همچنین اخبار دیگری نیز در مورد معرفی علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس برای کسب رأی اعتماد شنیده می‌شود.
اخبار دانشگاه - فارس