اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معرفی سه استان صدرنشین حوادث جاده‌ای



اخبار,اخباراجتماعی,استان صدرنشین حوادث جاده‌ای


 اخبار اجتماعی - معرفی سه استان صدرنشین حوادث جاده‌ای

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر سه استان دارای بیشترین حوادث جاده‌ای را معرفی کرد.

حسین درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح عملیات جاده‌ای طرح تابستانه 93 گفت: طرح تابستانه از 15 خرداد در سراسر کشور آغاز شده که بر همین اساس در این مدت 1296 مورد عملیات جاده‌ای توسط امدادگران پوشش داده شد.

وی با بیان اینکه اصفهان با انجام بیشترین عملیات جاده‌ای در صدر استان‌های پرخطر قرار دارد، گفت: اصفهان با 155 مورد عملیات در صدر قرار دارد و این در حالی است که محورهای شاهین شهر و میمه دارای بیشترین حجم عملیات‌های جاده‌ای هستند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه استان مازندران در مرتبه دوم بیشترین حوادث ن حجم تصادفات جاده‌ای بودند.

به گفته درخشان، استان کرمان با انجام 81 مورد عملیات جاده‌ای در مرتبه سوم قرار دارد و این در حالیست که محور انار یکی از پرخطرترین محورهای این استان است.
  اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
پرمصرف‌ترین دارو در ایران | معرفی 4 استان صدرنشین در مصرف دارو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام استان‌های رکورددار تصادفات نورزی/ سه تخلف عامل 80 درصد حوادث جاده‌ای



اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی, راهور ناجا

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه سه استان فارس، گلستان و مرکزی دارای بیشترین تصادفات در طرح نوروزی امسال هستند، گفت: 80 درصد تصادفات تنها به دلیل سه تخلف رخ داده است.

سردار تقی مهری در حاشیه بازدید از پاسگاه پلیس‌راه آزاد راه قزوین – زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال شاهد افزایش تردد در جاده‌های کشور هستیم، گفت: تا ظهر امروز استان های فارس، گلستان و مرکزی رکورددار بیشترین تصادفات جاده ای هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: خوشبختانه امسال حوادث و تلفات رانندگی در نوروز نسبت به گذشته کاهش یافته است اما همچنان 80 درصد تصادفات جاده ای در نوروز به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز رخ می دهد.

به گفته وی مسافران باید تا حد امکان از تردد جاده ای در شب خودداری کنند و قبل از سفر از ایمنی وسیله نقلیه خود مطمئن شوند.

رییس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: رانندگی در شرایط برفی و بارانی بسیار متفاوت‌تر از شرایط عادی است و باید رانندگان مسایل ایمنی بسیاری را رعایت کنند.

وی همچنین در بازدید از پاسگاه پلیس‌راه آزادراه قزوین – زنجان وضعیت استان را ناشی از تعامل بسیار خوب دستگاه های مرتبط دانست و گفت: در سالی که از سوی فرمانده کل قوا سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است باید همه ما به وظایف خود عمل کنیم.

رییس پلیس راهور ناجا افزود: بر اساس تحقیق صورت گرفته تصادفات رانندگی سالانه 7 درصد تولید ناخالص ملی کشور را به خود اختصاص می دهند و اگر از تصادفات پیشگیری کنیم اقدام مهمی در اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری انجام داده‌ایم. 

 

اخبار اجتماعی - ایسنا