اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معرفی رسمی باریک‌ترین کتاب‌خوان آمازون


جدیدترین مدل از کتاب‌خوان‌های شرکت آمازون که باریک‌تر از همه مدل‌های قبلی است رسما معرفی شد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: جدیدترین مدل از کتاب‌خوان‌های شرکت آمازون که باریک‌تر از همه مدل‌های قبلی است رسما معرفی شد.

باریک‌ترین کتاب‌خوان آمازون رسما معرفی شد

جف بزوس (Jeff Bezos)، موسس و مدیر عامل شرکت آمازون حدود یک هفته پیش تایید کرد که این شرکت به زودی جدیدترین کتاب‌خوان از سری کیندل خود را عرضه خواهد کرد. او در توییت خود در این مورد هیچ جزئیات دیگری را افشا نکرد. چند روز بعد چندین عکس از این دستگاه جدید لو رفت و شایعاتی هم درباره قابلیت‌های آن پخش شد. بلاخره ساعاتی پیش این کیندل جدید که کیندل اوآسیس (Kindle Oasis) نام دارد رسما معرفی شد. کیندلی که باریک‌ترین مدل از کتاب‌خوان‌های سری کیندل است که تا به حال عرضه شده‌اند.

آمازون ادعا کرده این کیندل به شکلی طراحی شده که به سبکی یک ورق باشد، این مدل به شکل متوسط از همه کیندل‌های قبلی 20 درصد سبک‌تر و 30 درصد باریک‌تر است. دستگیره مخروطی شکلی که برای در دست گرفتن نمایشگر این مدل طراحی شده هم، تجربه استفاده و کتاب خواندن با کیندل اوآسیس را آسان‌تر می‌کند به شکلی که می‌توان با آن ساعت‌ها مطالعه کرد.

باریک‌ترین کتاب‌خوان آمازون رسما معرفی شد

کاربران به آسانی می‌توانند از طریق صفحه نمایش لمسی یا دکمه اختصاصی کتاب‌های‌شان را ورق بزنند. مهم هم نیست که کاربر با دست چپ کتاب بخواند یا با دست راست چون کیندل اوآسیس به شکل خودکار جهت را برای کاربر تنظیم می‌کند.

کیندل اوآسیس رزولوشن 300 پیکسل بر اینچ (ppi) دارد و صفحه نمایش آن مانند مدل Kindle Voyage شش اینچی است. این مدل نسبت به مدل‌های دیگر 60 درصد LED بیشتر دارد.

قیمت این مدل از کتاب‌خوان‌های آمازون 289.99 دلار است، در واقع گران‌ترین مدلی که تا به حال آمازون به فروش رسانده. آمازون به فروش مدل‌های دیگر سری کیندل هم ادامه خواهد داد. Kindle Voyage با قیمت 199.99 دلار، Kindle Paperwhite با قیمت 119.99 دلار و  basic Kindle با قیمت 79.99 دلار به فروش می‌رسند.

در حال حاضر می‌توان از سایت آمازون این کیندل را پیش خرید کرد. زمان عرضه کیندل اوآسیس 8 اردیبهشت خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
معرفی کتاب «مطلع مهر» در نشست کتاب خوان استان مرکزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کتاب خوان آمازون kindle voyage معرفی شد



کتاب خوان آمازون,کتاب خوان kindle voyage,مشخصات کتاب خوان آمازون

کتاب خوان آمازون kindle voyage معرفی شد
آمازون در کنار معرفی تبلت های جدید خود ، کتاب خوان kindle voyage را معرفی کرد که به دلیل ویژگی های خوبی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

کتاب خوان آمازون,کتاب خوان kindle voyage,مشخصات کتاب خوان آمازون

کتاب خوان آمازون,کتاب خوان kindle voyage,مشخصات کتاب خوان آمازون


این توجه به چند دلیل مختلف ایجاد شده است؛ نخست آن که صفحه نمایش آن ۳۰۰ppi می‌باشد که اندازه بسیار عالی برای یک کتاب‌خوان است. علاوه بر آن شیشه به کار گرفته شده در آن توانسته میزان تشعشعات را کاهش دهد و حس یک کاغذ معمولی را بیش از قبل برای کاربر تداعی کند.

  

کتاب خوان آمازون,کتاب خوان kindle voyage,مشخصات کتاب خوان آمازون


همچنین سنسورهای pagepress نصب شده در سمت راست و چپ صفحه نمایش آن نیز با یک فشار کوچک می‌تواند به صفحات بعد برود و در پاسخ نیز یک واکنش لرزشی را در دست کاربر به وجود می‌آورد. این سنسور در حاشیه صفحه نمایش قرار گرفته؛ محلی که بیشتر کاربران به هنگام در دست گرفتن تبلت ها آنجا را لمس می‌کنند.

 

کتاب خوان آمازون,کتاب خوان kindle voyage,مشخصات کتاب خوان آمازون

 
kindle voyage ضخامتی تنها ۷.۶ میلی متری دارد و پشت آن از منیزیم ساخته شده؛ همچنین صفحه نمایش آن بنا به میزان مورد نیاز و به شکل اتوماتیک، نور را برای کاربر تنظیم می‌کند. این کتاب‌خوان در آمریکا و از اواخر اکتبر با قیمت ۱۹۹ دلار ارائه می‌شود، همچنین مدل وای فای دار آن نیز با قیمت ۲۶۹ دلار به فروش خواهد رسید. آمازون همچنین مدل معمولی kindle را به قابلیت تاچ مجهز کرده است که در کنار مدل voyage با قیمت ۷۹ دلار به بازار وارد می‌شود.

منبع : gadgetnews.ir