اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معرفی جیپ چروکی اورلند 2016 +عکس


در منطقه «نیو انگلند» در امریکا، ماه ژانویه زمانی است که شاسی‌بلندهای لوکس فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنند.

وب‌سایت پدال: در منطقه «نیو انگلند» در امریکا، ماه ژانویه زمانی است که شاسی‌بلندهای لوکس فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنند. بنابراین، تعجبی هم ندارد که جیپ نمایشگاه اتومبیل نیو انگلند در بوستون را برای معرفی بزرگترین چروکی که البته «گرند چروکی» نیست، انتخاب کرده است؛ یعنی چروکی اورلند مدل ۲۰۱۶.

معرفی جیپ چروکی اورلند ۲۰۱۶

چروکی اورلند با یک رنگ‌آمیزی تکفام، چرخ‌های ۱۸ اینچی زیبا و الگوهای کرومی، ظاهر جذاب و مناسبی پیدا کرده است. با این حال، جیپ در این مدل تصمیم گرفته که هیچ‌کدام از قابلیت‌های آفرود «چروکی» را نیز فراموش نکند. درون کابین، تقریباً تمام امکاناتی که در مدل‌های پایین‌تر چروکی به عنوان آپشن عرضه می‌شوند، استفاده شده‌اند؛ از جمله پوشش چرمی برای داشبورد، گرم‌کن و تهویه صندلی‌ها، کف‌پوش‌های «بربر»، چرم «ناپا»، سیستم صوتی «آلپاین» و تریم چوبی برّاق «زِبرانو» بر روی قسمت بالای غربیلک فرمان.

معرفی جیپ چروکی اورلند ۲۰۱۶

مدل «اورلند» می‌تواند با هر یک از گزینه‌های در دسترس برای پیشرانه چروکی، یعنی یک موتور ۲/۴ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۸۴ اسب‌بخار یا یک موتور ۳/۲ لیتری V-6 با قدرت ۲۷۱ اسب‌بخار همراه گردد. هر دوی این موتورها، قدرت خود را از طریق سیستم دیفرانسیل چهار متحرک جیپ، موسوم به «اکتیو درایو II» و با حالت‌های رانندگی در مسیرهای مختلف انتقال می‌دهند. سیستم اکتیو درایو II به راننده این امکان را می‌دهد که با آزاد کردن دیفرانسیل عقب و قرار دادن خودرو در وضعیت دیفرانسیل جلو، در مصرف سوخت صرفه‌جویی کند.

معرفی جیپ چروکی اورلند ۲۰۱۶

در میان آپشن‌ها، گزینه‌ای مانند «گروه حفاظت کارهای سنگین» به چشم می‌خورد که شامل موتور V-6، تایر زاپاس کامل و صفحات ضربه‌گیر در زیر بدنه است. همچنین آپشن «گروه تکنولوژی» مواردی را مانند برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، صفحه شارژ بی‌سیم، سانروف و سیستم‌های دستیار راننده شامل دسیتار حرکت در بین خطوط، نوربالای اتوماتیک، دستیار پارکینگ، حسگرهای پارکینگ، کروز کنترل انطباقی و هشدار برخورد از جلو همراه با سیستم کاهش اثر برخورد به خودرو اضافه می‌کند.

معرفی جیپ چروکی اورلند ۲۰۱۶

معرفی جیپ چروکی اورلند ۲۰۱۶

معرفی جیپ چروکی اورلند ۲۰۱۶

جیپ چروکی اورلند ۲۰۱۶ از ابتدای بهار امسال با قیمت حداقل ۳۵ هزار و ۶۹۰ دلار می‌تواند در دسترس مشتریان قرار گیرد.


ویدیو مرتبط :
جیپ گرند چروکی SRT8 - معرفی و تست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016 +عکس


به طور خلاصه می‌توان گفت که این سدان نیمه لوکس برای جایگزین کردنش با کادنزای فعلی آماده شده تا در سال جدید میلادی، آغازگر نسل جدیدی از این برند باشد.

وب‌سایت خودرو بانک: لوکس. بارها پیش آمده که وقتی این نام (لوکس) بر زبان جاری می‌شود، اکثر اوقات به یاد مرسدس بنزهای S کلاس، رولزرویس‌های گوست، پورشه پانامرا و از این دست خودروها می‌افتیم که هرکدام سابقه درخشانی در این زمینه دارند، ولی گویا کیلومترها دور‌تر از اروپایی‌ها، شرکت خودروسازی کیا هم پا به این عرصه گذاشته و در حال کار بر روی خودرویی لوکس در پشت برند تجاری کادنزا است، البته به نظر می‌رسد که بیشتر خودرویی نیمه لوکس در حد جگوار XJ باشد، ولی برای تایید آن باید مدرکی قطعی وجود داشته باشد که تا کنون شرکت خودروسازی کیا تصویری از داخل کابین و آپشن‌های موجود در آن ارائه نکرده و هربار تنها به لوکس بودن آن اشاره می‌کند.

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016

به طور خلاصه می‌توان گفت که این سدان نیمه لوکس برای جایگزین کردنش با کادنزای فعلی آماده شده تا در سال جدید میلادی، آغازگر نسل جدیدی از این برند باشد. طراحی ظاهری این کیا هم تفاوت‌های زیادی در مقایسه با کیا کادنزای پیشین دارد، چون تمامی قسمت‌های طراحی آن اعم از چراغ پیشانی پیشرفته‌تر، جلوپنجره‌ای امروزی با حاشیه‌های کرومی، مه شکن‌هایی چهارتایی LED به سبک کیا اسپورتیج نسل جدید، خروجی‌های اگزوزی کرومی، چراغ‌های تمام LED خطر و نواری کرومی در اطراف آن، همگی به صورت یک مجموعه چهره نهایی نسل جدید کیا کادنزا را تشکیل داده‌اند که جلوه‌ای اروپایی به طراحی این سدان لوکس کره‌ای داده‌اند.

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016

برای بخش فنی هم هنوز اطلاعات دقیقی ارائه نشده است، ولی از روی یکی از تصاویر آپلودی می‌توان عدد 3.3 را بر روی بدنه خودرو مشاهده کرد که نشان از 3.3 لیتری بودن پیشرانه آن دارد که نمونه آن را می‌توان در هیوندای جنسیس G90 با قدرتی 365 اسب بخاری و گشتاوری 510 نیوتن متری پیدا کرد.

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016

معرفی اولیه کیا کادنزا 2016